Brok brok brok ventetid -,- {{forumTopicSubject}}
Brokker mig lige her for at få lidt luft :'D
Jeg har besluttet mig for at begynde at ride igen efter 5års pause, men det er simpelthen op af bakke tilsyneladende..!
Jeg bor i Frederikshavn hvor vi er så heldige at have 2 rideklubber.. Den ene er der vist ret lang ventetid på, men har meldt mig ind (tror jeg da, men har ikke fået noget respons på det) og den anden har ikke elevheste mere, så der skal man have en part, hvilket jeg selvfølgelig har skrevet mig op til, men det er jo heller ikke til at sige hvornår det kan lade sig gøre -,-
Jeg er i forvejen ikke født med den bedste tålmodighed i forvejen, men det her med slet ikke at ane hvornår der sker noget, er da lige til at få fnidder af :'D
Er der mon andre utålmodige ryttere på venteliste herinde? :b
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Beskriv dig selv.
Det du er nu.: voksen, for x år siden kunne du, du ønsker at starte op igen.
Søg på en privat part med mulighed for undervisning og adgang til ridehal.
... Der er folk derude, som har rare heste, der bare skal motioneres. Og det kan du sikkert gå lov til, hvor ejer rider den ene, du rider den anden.
Eller, lignende setup.
Og øg din søgeradius.
Har de ikke relevante rideskoler, så kør efter den skole der er heldig nok til at give DIG en plads!
sep 2018
Følger: 15 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 13
Desværre har jeg ikke mulighed for at køre langt, for er kun udstyret med en cykel :")
Tossi typisk
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
sep 2018
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 372
Så ja, føler med dig!!
sep 2018
Louise - true
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.172
Min partsøgning tog 6-8 mdr fordi jeg sagde til mig selv "jeg er ik dygtig nok"...
Det jeg godt kan lide ved dig, det er at du er ærlig og siger "jeg er ik en superrytter men jeg vil meget gerne udvikle mig ved at jeg tager undervisning for at blive en bedre rytter" og ved du hvad? Det er simpelthen guld værd, når man som ejer skal søge en part til sin hest, at parten gerne vil videreudvikle sin ridning til det bedre
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 372
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
før jeg skal have hest igen og vil gerne være bare en smule i rideform når den tid kommer.
Jeg har kontaktet to rideskoler hvor jeg skal køre ca. 25 min i bil hver vej, me har ikke hørt fra nogen af dem endnu, kontakter en 3. I morgen.
Så jeg er også mega utålmodig!
Jeg frygter lidt at jeg får samme oplevelse, men har det svært med part, da man som regel skal ordne boks de dage man har hesten, hvilket jeg ikke kan, pga. dårlig ryg og sygdom, til gengæld er ridning super godt for mig!
Jeg håber du finder en part, som du bliver glad for, lav en søge annonce og tag kontakt til dem som søger, det vigtigste er bare at du er ærlig, hvilket det virker til at du er, men nedgør ikke dig selv!
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Jeg havde i et halvt års tid en til at ride min hest, der havde redet en smule som ung, og slet ikke som voksen. Hun fik lært en masse sammen med min pony, men var desværre nødsaget til at stoppe.
Så det er bare at komme igang med at spørge. Tag kontakt, og forhør dig eventuelt lidt rundt om der er nogen der kender nogen.
Og pøj pøj med det!
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 46 Heste: 8 Emner: 17 Svar: 510
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 13 Emner: 5 Svar: 80
Red på rideskole fra jeg var 13 til 15 år.
Nulrede et halvt års tid rundt på en hest da jeg var 21 og boede i Tyskland . Da jeg kom hjem derfra var det 1/2 år på rideskole hvor jeg absolut ingen ting lærte.
Søkte derfra part som turrytter og det har aldrig været det store problem at finde en hest og de fleste steder har jeg fået lov til at prøve lidt af hvert med hesten.
sep 2018
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Held og lykke på mandag
Brok brok brok ventetid -,-