1.342 visninger
|
Oprettet:
Opstaldning af føl/plag {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg går med tanken om at købe et føl/plag og er ved at kigge lidt på udgifter
Hvis jeg søger noget opstaldning hvor der er løsdrift, og en strigle plads (måske endda indendørs) og hvis man er meget heldig en lille bane eller en mark, man kan lave fx horsemanship på.
Jeg har ikke behov at ridehal.
Jeg er bosat i Ebeltoft, men kører gerne lidt efter det.
Nogen der kender et sted, måske står eller er i lign situation som har et bud på en pris?
Tak på forhånd!
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 4 Emner: 19 Svar: 329
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.457
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 40 Svar: 356
aug 2011
jun 2012
Ja, det så jeg. Men der var nogle der lå i omegn med boks til 500, så det er helt bestemt muligt.
Jeg mangler bare at blive medlem af gruppen så jeg kan lave opslag.
Jeg har to opstaldning muligheder ved bekendte som er meget billigt. Men det kunne være fedt at finde noget der var lidt tættere på
aug 2011
jun 2012
Det går tydeligvis ikke så godt som på Sjælland. Altså hvis man vil tjene penge.
Jeg har fundet nogle steder der passer i beløbet.
Men, jeg ved ikke hvad der gør det kan gøres så billigt
aug 2011
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 955
Mine forældre har godt nok løsdrift inde i Randers men det koster altså ikke 500. Det kan man ikke gøre det for. Det er med ad lib stråfoder, uden krybbefoder dog. Til gengæld er det 100% fuldpas.
Jeg har haft hest i løsdrift der i mange år men fordi det kun var mig tilbage, der stod i løsdriften og min hest ikke fungerer alene overhovedet, så kom han ind i boks. Årsagen var en akut aflivning af hans foldmakker gennem et årti. Desværre.
jun 2012
Jeg så godt dit regne stykke, og jeg ved også godt det en underskudsforretning at opstalde til den pris. Jeg regner ikke med at få alt med i prisen til de 500, selvom det ville være skønt. De fleste steder jeg har fået tilbudt er det 500, også deler man beløb til hø, strøelse osv
Jeg efterspørger sådan set bare steder der passer til det beløb, fordi jeg ved de er der til den pris.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om det er en underskud forretning for dem, men de har selv valgt prisen.
Og det er bestemt ikke fair, for det går ud over dem der kræver den reelle pris og godt er klar over hvad det koster.
Men, den type eksempler findes desværre overalt lige pt
Opstaldning af føl/plag