349 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hej alle.... Hej alle....

Da jeg kan se, at min vits med Mustangen er blevet totalt misforstået, bliver den selvfølgelig slettet igen. Dog vil jeg lige påpege det spøjse i det endnu engang.. Den var oprettet for skæg, og mere var der ikke i det.. Dog synes jeg, det er ret sjovt at dem der galper mest op, har henholdsvis katte- og hundebilleder som profilbilleder!!! Tænk lige over det..... Men som det plejer, går det jo op i råben og skrigen, og det kunne man vel egentlig osse have sagt sig selv.. Dobbeltmoralen længe leve..Hip-hip-hurra...... Michael

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej alle....
  • #1   2. apr 2004 hmmmm jeg syntes nu ellers det var meget sjovt

• #2   2. apr 2004 Det syntes jeg også.. Men tilbage til det sædvanlige sure forum, som vi jo kun kender alt for godt. Og at nogen skulle ligge søvnløse af raseri over en vits, ville jeg da nødig have hængende på mig.... Der var da vist i øvrigt overvægt af folk, der syntes at det var en skæg ide... Synd, at folk kan være så firkantede.....

• #3   2. apr 2004 Og Maiken, hvis du vil se Sally igen, ligger hun og glor på bilgalleri.dk ..... Amerikaner Ford Mustang 1967.... Mvh. Michael.. P.S. Tak fordi, du kunne se det sjove i det, og også til de (RIGTIG MANGE) andre der også kunne....

• #4   2. apr 2004 Øv øv, har folk da ingen humor? (det er da trods alt en MUSTANG )
    Nå, men så må vi på bilgalleri og kikke i stedet for. smiley
    Og så nøjes med hestene herinde, smiley

• #5   2. apr 2004 Ja, åbenbart.... Øv....

• #6   2. apr 2004 Jeg kan stadig ikke se HVORFOR det skulle være så sjovt! Ja ja en MUSTANG men altså der er vel også noget der hedder en BAMSEHEST........
    Kan ikk se det total morsomme i en bil:-s
    Kine!

• #7   2. apr 2004 og foresten Michael ja jeg har min EGEN hund som ¨profil billede fordi Dorthe gerne ville se hende! Det kunne du vel også bare gøre hvis der var nogle der ville se din mustang!

• #8   2. apr 2004 Ja-ja, fint nok, men det er stadig ikke en hest, og hvis hun har set den, kan du vel også godt tage den væk igen..... Personligt har jeg intet imod hverken hunde eller katte, men jeg synes heller ikke man skal råbe for meget op, når man ikke selv er et hak bedre, og det er ikke kun dig, jeg mener.... Men det må i jo selv om.. Jeg skal da ihvertfald nok afstå fra at lave humoristiske input i fremtiden, og nøjes med at brokke mig.. ;(... Michael

• #9   2. apr 2004 Michael du laver nok ikke om på stemningen ved at "putte" en MUSTANG her ind.... Jeg synes da det er en flot bil og jeg har da også været inde og kigge på bilgalleri.dk men den passer stadig ikke ind her.. Sorry.
    Jeg vil da også fjerne mit billede hvis det er sådan et stort problem i dine øjne... (Kan ikk se problemmet så længe jeg ikk opretter hende som en "HEST")
    Kine!

• #10   2. apr 2004 Der er ikke noget problem længere.. Ihvertfald ikke med bilen, da den jo er slettet. Og du behøver overhovedet ikke at sige sorry, men jeg kan forsikre dig om, at vi morede os kosteligt i formiddags, da jeg oprettede den, og den kom faktisk hurtigere ind end hestene plejer at gøre.. Så, no hard feelings, lad os komme videre.. smiley Michael

• #11   2. apr 2004 Ja, jeg hyggede mig ihvertfald gevældigt. Sjældent man kan sidde og grine når man er på galleriet, men det gjorde jeg altså i formiddags. *s*

• #12   2. apr 2004 Det var da godt.. ærgerligt det blev spoleret så hurtigt...

• #13   2. apr 2004 Ja, vi skal åbenbart have den stramme og alvorlige maske på herinde. Og et godt grin, det er altså meget bedre. *gg*

• #14   2. apr 2004 Åbenbart ikke for nogle..... Hmmmmm Hvad er det nu det hedder, det der svære ord.. Præmens....... Et-eller-andet......... Hehehehe..... Vi må jo til at være sippede og bitchede igen... smiley GRRRR......

• #15   2. apr 2004 He he he, som du dog kan sige det. *GGG* Ja, så kan vi lære det, kan vi....... :-8

• #16   2. apr 2004 Ja, måske.. Hvem ved hvad der sker i morgen..... Måske nogle nye, sjove ting... Men på den anden side, må vi nok hellere lade være, for ellers får vi jo bare ballade igen.... Hæ!!.... smiley Michael

• #17   2. apr 2004 Jaa, folk kan ikke altid se det sjove i de samme ting. Men det var altså sjovt, så længe det stod på. *s*
    Og, ja, måske sker der andet sjovt i morgen. ( det har vi da lov at håde) smiley

• #18   2. apr 2004 Lov at hvad???... Hehe.... Næsten hver gang du skriver noget, sker der noget sjovt... Hæhæ....

• #19   2. apr 2004 Ihh, altså ! ! ! HÅBE HÅ-BE..... *ggg* Jamen så morer du dig da endnu. *ss*

• #20   2. apr 2004 Ja, det går helt fint.. Men nu skal jeg ud at spise med los familios, så jeg smutter... Kan du ikke lige holde mig opdateret inde på min konto, hvis der sker noget spændende??.. Har du forresten set Karolines tråd: "Nogen der vil..." Prøv lige at give din mening til kende der, og fortæl mig, om jeg er helt galt på den....

• #21   2. apr 2004 Jeg kan heller ikke se det sjove i det... Til sidst kan man vel ligeså godt kalde det er alting-galleri.dk

Eller hvad???? Hvis bilen kommer ind! Hvad bliver så det næste?

• #22   2. apr 2004 Nej, det kan du vel ikke. Men det var jo også efterhånden gået op for os...Og den VAR blevet stemt ind, med temmelig mange velkommen-stemmer i forhold til afvisninger, så der var da nogen der kunne få øje på spøgen uden at vræle op og skælde ud....

Kommentér på:
Hej alle....

Annonce