{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hva synes I (ang. salg) {{forumTopicSubject}}

Hej.. vi har i alt 4 heste og 2 af dem bliver ikk rigtig brugt... vi har voress 2 traver som vi bruger meget tid på :). self nusser vi om de andre.. men min mormor og morfar har snakket om på et tidspnkt at sælge dem. Men så blev jeg sur for det synes jeg godt nok ikke, men nu kan jeg da godt se det at hvis de blev solgt sammen til et sted hvor de vil bive hygget om smiley og måske brugt lidt. men den ene er Fjordhetsen Lasse som er 10 år gammel men har spat i det ene bagben smiley men kan sgatens rides på bare ikk de helt vilde store ture. og den lile Sunshine er 8 år gammel men har været forfangen her i år men er frisk igen ;).. han kan rides på vi har været oppe på ham flere gange..

Men måske vil de blive svære at sælge smiley ?.. (sunshine kan ses på min profil) men vi skal ikk sælge dem nu.

Men hvem tror i vil kunne bruge sådan to skøønheder<3..?? de er begge to madglade hypper.. men har i nogle gode råd? vi er nemlig bange for hvis vi skulle sælge fjordhesten lasse at hvis dem som køber ham vil misbruge det med hans ben:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva synes I (ang. salg)
  • #1   16. jun 2007 der findes altså rigtig mange søde mennesker. selv uerfarne mennesker ville i kunne sælge til, så skulle i bare sikre jer de forstod alvoren i hvor slemt det kan være for en hest med entet spat eller forfangenhed. de ville jo begge have godt af at komme til private familier. jeg ville ikke sælge sådanne heste til rideskoler eller lignende brug. jeg ville sælge dem til familier med interessen for dyret og ikke ridningen. kærligheden skulle gå til nussen om dyret små skovture osv.

• #2   16. jun 2007 Jeg tror de vil passe til en lille familie der kan lide at nusse omkring heste . Bare til selskabshest, og hvis man har lyst kan man li smutte ud og ride på dem smiley

Kommentér på:
Hva synes I (ang. salg)

Annonce