{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Sally!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes godt nok det er dårligt at der er kommet en bil herind... Der var engang en scooter der prøvede at komme herind... Og der blev bare lavet mega mange indlæg om hvor dårligt det var at der var nogen der var så åndsvage og dumme at de gad have en scooter ind. Er en bil ikke lidt det samme???

Og der var også en der prøvede at få en bamse ind.
Og i dens kommentarer var der et par stykker der havde skrevet, noget med at det var vildt åndsvagt! Og hun blev også afvist...

Og der var også en der spurgte om hendes veninde måyye oprette sit marsvin.. Og hun fik bare dumme bemærkninger kastet i hovedet...!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sally!!!
  • #1   2. apr 2004 Og hvor fedt er det at sammenligne en bil og en hest i en udfordring????

• #2   2. apr 2004 Øv, der er da nok en der er sur igen.. og det var jo præcis for at lave lidt skæg i gaden, at den blev oprettet, men hvis folk hellere vil være sure og mugne, så for min skyld ingen alarm.. Samtidig synes jeg så heller ikke at hunde og kattebilleder har noget som helst at gøre herinde, og hvis det hele skal fortsætte med sure miner og mugne indlæg, bør de også fjernes!!.... Den her bil har da i det mindste lidt med heste at gøre.. (navnet, hvis nogen skulle være i tvivl).. Michael

• #3   2. apr 2004 Jeg synes godt nok ikke det er sjovt.. Men jeg er bestemt heller ikke sur. Jeg synes godt du må have den som profil billede.. Men jeg synes ikke den skal være oprettet. Jeg håber at du forstår mig... Og alle andre der har prøvet at oprette andet end heste, er jo også blevet afvist...Så jeg kan ikke se hvorfor det skal være anderledes med dig!

• #4   2. apr 2004 Vil i andre der har en menning om dette indlæg ikkelige være søde at svare!!!?

• #5   2. apr 2004 Synes du så det er i orden med hunde og kattebilleder??.... Eller hvad??..

• #6   2. apr 2004 Jeg skal da også nok slette den igen, men så synes jeg da det er lidt latterligt, at andre billeder med andet end heste godt må være her........ Det var ment som en spøjs vits, men humoren var åbenbart for indviklet for nogen.. HALLOOOOO!!.. Vi har da kun det sjov, vi selv laver, go som Sussie siger, det skæg vi selv sidder på..... Undskyld mange gange, fordi jeg prøvede at løfte stemningen!!....

• #7   2. apr 2004 Jeg synes ikke det er iorden at oprette hunde eller katte. Men man kan da godt have det som profilbillede. For min skyld kan du også bruge din bil som profilbillede. Jeg synes bare ikke den skal oprettes ligesom hestene.
    Som profilbillede må du jo vælge hvad du vil.. Der er nogle der har en ko. en hestetegning, en bamse, en kat, en hund eller er af hestene fra Bluehorse...

• #8   2. apr 2004 Hallo!!! Jeg er ikke sur.. Det ville jo også være okey hvis det nu kun var den bil der kom her. Men alle andre der har prøvet at oprette andre ting er blevet afvist!!!!

Og der er allerede en der skrev at han snart ville oprette sin scooter.. Opret dog din bil på bilgalleri!

• #9   2. apr 2004 Jeg smutter nu.... Jeg håber ikke du er sur.. For det var ikke menningen...

Hvis du gerne vil løfte stemningen lidt... Så lav et indlæg med en vittighed... hehe...! (hehe.... Joke)

• #10   2. apr 2004 Ja, men når der kommer andre ting, er det jo fuldstændig frivilligt, om man vil godkende eller afvise, og det var jo det samme med bilen. Og den kom da ind, uden at jeg skulle vride armen om på nogen, så der må da have været nogle mennesker, der har syntes at det var en skæg ide.... Og i øvrigt er jeg jo herinde i forvejen, så det har måske også noget at gøre med, at folk kendte en i forvejen, og at man ikke var ude på at chikanere nogen...

• #11   2. apr 2004 Og nej.. jeg er overhovedet ikke sur, men måske lidt forundret over det her.. jeg troede faktisk at alle kunne se det sjove i at oprette en "Mustang", så et eller andet sted er jeg måske lidt skuffet over det, for jeg var dælme da mindst af alt ude på at få folks pis (undskyld) i kog....

• #12   2. apr 2004 MICHAEL de opretter dem ikke som en "hest" som du gjorde!
    Kine!

• #13   2. apr 2004 Det ved jeg da godt. Men jeg gjorde jo også opmærksom på at det var en joke.. Og nu er det ovre.. Kan vi så komme videre.. Flot profilbillede, forresten.. smiley Mvh. Michael

Kommentér på:
Sally!!!

Annonce