725 visninger
|
Oprettet:
Krafft {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Er der nogen herinde der har erfaringer med Krafft foder? Har nemlig lige været i Sverige, hvor jeg stødte på det og så blev jeg lidt interesseret i at høre mere
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.123
Jeg begyndte at bruge det, fordi min berider hvor hestene nogle gange er i træning gik over til det. Godt nok væsentlig dyre end hvad de plejede at få (Horselux plus) men prisen skal ikke afholde mig fra at skifte foder.
Jeg kiggede på hvad hun skulle fodre med, og det var med et kiloantal, som slet ikke ville gå til min easykeeper af en hest. I hårdt arbejde skulle han have 3,7 kg krybbefoder dagligt
Så jeg besøgte Krafft ved hingstekåringen i Herning i 2018 - og fik den ringeste vejledning nogensinde Jeg havde jo kigget på produkterne hjemmefra, så jeg var ikke helt blank - men detvar sælgeren til gengæld Så jeg forlod deres messestand med en rigtig dårlig fornemmelse og oplevelse.
Alligevel gik jeg i gang med at skaffe det hjem - og det viste sig at være rigtigt svært, med de nærmeste foderleverandøre hhv 30 og 40 km væk, og da jeg ikke kan tage mere end 4-6 sække foder hjem ad gang pga pladsforhold, set i forhold til de mængder der skulle fodres med, ja så skulle jeg kører langt og tit.
Nu er jeg så heldig at være kørende sælger, og kunne komme forbi de to pågældende steder på ugentlig basis, så jeg vurderede det nok skulle gå....altså ind til jeg stødte ind i næste problem....
Ofte havde leverandør ikke andet end original groov hjemme, og resten var enten udsolgt eller næsten datoudløbet konstant.
Så ud over at mine heste gerne åd pillerne - de er så heller ikke kræsne og æder alt der hældes i krybben hos dem. Og ud over jeg ikke ved om mine heste reelt ville fungerer godt på det, fordi de kun var på det over 6 uger. Så var det ekstrem dårlig service og rådgivning fra selve firmaet, og så det monsterbesvær med at skaffe det, som gjorde jeg stoppede.
Mvh Charlotte
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har man en nøjsom hest er det ikke noget jeg ville bruge.
jul 2015
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 276
Krafft