{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hvad kalder i hesten (kælenavn) {{forumTopicSubject}}

nu håber jeg da at det er postet rigtig, for det er vel hesterelateret....!!

Hvad kalder i jeres hest/heste..???

Molly kalder jeg Momsen, fordi det gør min far også, og det har han gjort i 18 år nu... så det bliver vi da bare ved med...

Pauline, kalder jeg for Polle, eller Palle, for det er sku så lang at skulle sige 'P-a-u-l-i-n-e' hver gang man skal snakke om hende....

Emma, er jeg begyndt at kalde 'Emsen' for det lyder så sødt....

Mille har jeg ikke rigtig noget kælenavn til, mere et øgenavn, hun går nemlig under ''Tykke''....

April's Nar, derimod, går under maaange navne...

mest bare April, Gøj, og Aprilovich
men når hun er strid, er det NAR.... (det er jo en del af hendes navn, hehe), og så er der, tosse, tøs, lille nar, store nar, den sorte satan (det er mest når hun jagter føl, eller kalve) helvedes hesten...

det navn der bliver mest brugt om min lille Nar, er faktisk bare "HEST", fx. når jeg står i stuen og kigger ud på dyrene og hun laver et eller andet underligt, så kan jeg finde på at spørge min far: "hvad laver "hest"?" og selvom vi har 4 hopper og 1 føl, ved han hvilken der er "hest"... eller hvis jeg kommer hjem fra en ridetur og han kigger spørgende på mig, så svarer jeg bare Jamen hest gik tosset i dag, eller hest hoppede rundt, det er virkelig sjælden jeg kan sige hest gik godt i dag...

hvad bliver jeres heste kaldt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kalder i hesten (kælenavn)
Kommentér på:
Hvad kalder i hesten (kælenavn)

Annonce