Store Hestedag? {{forumTopicSubject}}
Hvem herinde skal til Store Hestedag? Og hvad synes I er det fedeste på Store Hestedag? Er der noget specielt I andre går efter at se?
Efter at være flyttet til Sjælland er det blevet sværere for mig at komme til Hest og Rytter i Herning, men til gengæld har jeg været afsted til Store Hestedag 2 gange nu. Jeg har aldrig været afsted med en "erfaren" så jeg har endnu ikke fundet helt ud af hvad der er hvad til arrangementet. Jeg vil gerne afsted i år men så skal jeg tage afsted alene, jeg har endnu ikke besluttet om det skal stoppe mig, jeg har dog et stykke vej med det offentlige til Roskilde. Jeg plejer ikke at planlægge efter show men overvejer at planlægge så jeg kan se TREC/agility kørsel og så skal jeg lige have kigget nærmere på programmet
Er der nogen der kan gøre mig klog på hvad man som "normalt" hestemenneske egentlig kan melde sig til? Hvilken del af det er stævne/konkurrencer udover spring? For jeg har ikke helt forstået det endnu
apr 2012
Følger: 15 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 645
jun 2009
Følger: 54 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 551
Så vidt jeg har forstået kan du både melde til bedømmelse/mønstring, grooming-konkurrencer, agility, dressur og spring. Satser selv på at min 4års skal med næste år
maj 2007
Følger: 77 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 1.479
maj 2011
Følger: 148 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 1.179
Store Hestedag?