{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
187 visninger | Oprettet:

Gengældelses stemmer {{forumTopicSubject}}

Er det normalt herinde at man goiver 7 igen hvis man får 7 og får man mindre hævner man sig ved at give endnu lavere igen ?????
Har set tendens til det flere gange og idag da jeg lige var inden på en fodi jeg synes det var meget sjovt at se hvordan folk stemmer igen og om de giver høje stemmer til en bestemt type heste eller det er blandet.
Nå men det gik så op for mig, at hver gang hun havde fået 7 havde hun givet 7 igen lige meget hvilken hest og havde de flere heste havde alle fået 7, havde hun fået mindre (også 5) havde hun konsekvent givet 1-2 point mindre.
Er det ikke en mærkelig måde at give stemmer på ?
Jeg undre mig bare.
Hilsen Signe, der går mere og mere ind for anonyme stemmer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gengældelses stemmer
  • #1   2. apr 2004 Nogle gør det nok. Og nogle giver høje karakterer, og så går de ind nogle dage efter og ændre alle de høje karakterer og giver dårligere.
    Jeg har set, at det i nogle tilfælde er fordi de måske kun har fået lavere tilbage, så de så ændrer.
    Jeg plejer selv at give karakterer, der hvor jeg nu er inde, og så bliver jeg glad hvis de giver igen, og gør de ikke det, så er der ikke noget at gøre ved det.Jeg kunne ikke drømme om at gå ind og ændre fordi de gav mindre, eller slet ikke gav karakter.
    Jeg har i aften også siddet og kikket karakterer og hvad der er skrevet under hestene. Og der er nogle der bliver sure, hvis deres heste får 5 taller. Hmm, forventer alle da at man kun kan få 7 taller? Jeg ved det ikke, men blev forbavset over sure miner ved et 5 tal.
    Selvom vi hver især syntes vores hest er den dejligste i verden, kan vi jo ikke forvente at alle andre skal mene det samme. smiley

• #2   2. apr 2004 Jeg giver normalt stemmer så snart en ny hest kommer ind, for så er jeg i hvert fald sikker på, at jeg er objektiv smiley
    Jeg fatter heller ikke den der med folk der bliver sure for alt andet end 7.
    Jeg blev skuffet da jeg fik et 1 tal fordi jeg vidste det var hævn, og jeg har spurgt en pænt hvorfor hun har givet min hest 2, mest fordi jeg gerne vil hører om mine billeder er dårlige eller hvad.
    De få gange jeg har givet dårlige karektere(altså 3 og ned) har jeg skrevet en begrundelse, så folk ved hvorfor, og jeg har aldrig set nogle sure miner smiley
    Hilsen Signe

• #3   2. apr 2004 jeg er enig med Britta H

Kommentér på:
Gengældelses stemmer

Annonce