{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Fremskridt med låneponyen (: {{forumTopicSubject}}

Ja, her for et par uger siden fik jeg en ny pony hjem, som hed Mille. Hun er en meget hidsig pony og hun var meget svær at ride da jeg fik hende hjem. Hun ville ikke stå stille og sprang nærmest frem når man skulle op. Det skal lige siges hun ikke er blevet mishandlet eller noget i den retning af ejeren, sådan var hun da han købte hende. Han er hestehandler, men er god bed dyrene. Nå, men jeg havde fået hende hjem til mig, da jeg om sommeren somregel altid får en hest eller to hjem ude fra ham af.
Og der er virkelig sket store fremskridt med hende, jeg smækkede en chambon på hende få dage efter jeg startede med at ride hende, for hun var ikke til at ride ned. Så jeg satte en løs chambon på hende for at hjælpe hende på vej. Hun løber heller ikke i traven længere.. Det er dejligt når man kan se fremskridt efter så kort tid..
Her er forresten en lille springvideo fra i dag af, jeg springer LD-LC i baner på hende og det klarer hun som en leg (;
Men det er kun 2. gang jeg springer på hende :b

* Jeg undksylder hvis der er stavefejl, men orker ikke at læse det igennem igen xD *

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremskridt med låneponyen (:
Kommentér på:
Fremskridt med låneponyen (:

Annonce