{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Hjælp til ridehjelm?! {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg har lige købt en Fair Play ridehjelm, hvor den kan justeres i størrelsen, som mange af de nye hjelme kan.
Men, den sidder bare slet ikke pænt, den er ikke for lille eller sådan noget, men skallen er simpelthen så stor den går nærmest 5 cm ud på hver side af hovedet?
Hvilket slet ikke er pænt.

jeg har set lidt på One-K eller Scharf ridehjelmene, gør de det samme?

Tak på forhånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ridehjelm?!
  • #1   30. jun 2018 Det kommer meget an på din hovedform. Scharf er god til ovale hoveder og one k er god til runde. Jeg har en one k og kunne ikke være gladere for den. Tror til gengæld at en Scharf mere er den slags hjelm som du søger smiley

Håber det hjalp smiley

• #2   30. jun 2018 Jeg har en One K og det er den bedste hjelm jeg har haft! Den sidder virkelig pænt. De kan ikke justeres i størrelsen ved den der rulle i nakken, som mange hjelme har, men det synes jeg kun er godt. For i stedet matcher størrelsen indvendigt med skallen.

Jeg har prøvet Scharf hjelme i butikker, og jeg lignede en idiot med dem på, men kender nogle som ser pæne ud med dem. Så du må bare ud i en butik og prøve begge smiley

• #3   30. jun 2018 Synes alle nye hjelme sidder sådan.. der er jo trods alt næsten 2 cm tykkere skal end på de gamle hjelme..

• #4   30. jun 2018 tak for hjælpen folkene! Jeg må ud og prøve mig frem så smiley

• #5   30. jun 2018 Har netop bestilt en One K og venter spændt på at den kommer smiley
    Har brugt Scharf indtil nu, men den er for stor i den mindste størrelse og vipper til siden når jeg rider.
    Har også prøvet tre andre billigere hjelme som jeg desværre ikke har syntes så godt om heller.

• #6   30. jun 2018 Jeg har en One-k og savner min gamle GPA hver dag..
    Jeg synes den er klodset, varm og stor (den passer fint i størrelsen og form)..

Når ikke jeg er til stævner, så rider jeg helst med min gamle Casco med den gamle godkendelse..

• #7   30. jun 2018 Jeg har selv gået efter en hjelm, der ikke ligner en UFO på hovedet.
    Synes det ser noller ud.
    Men jeg kom frem til, at Samshield og GPA Speed Air ikke gør.
    Så dem måtte jeg ha.

Kommentér på:
Hjælp til ridehjelm?!

Annonce