Dårlige billeder {{forumTopicSubject}}
Har i der giver 1 og 2 point eller afviser heste på grund af dårlige billeder tænkt på at mange af de dårlige billeder skyldes at hestegalleriet.dk forstørrer de uploadede billeder op til en bestemt standardstørrelse.
Det kan være en brat opvågning man får når man har glædet sig til at vise sin hest eller pony frem for andre , fordi man er herre stolt af den, og hvad sker der så.
Hestegalleriet ødelægger ens billeder totalt
man starter op med 1, 2 eller taller en masse,
Noget at sige til om nogen bliver møg skudffede og måske falder for fristelsen at give til bage af samme skuffe. ..... "For din hest er i hvertfald ikke pænere end min , så tak skal du ha til gengæld"
bare en tanke
kærlig hilsen bent
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
Og ja det kan jo godt være rigtigt med at hg ødelægger billederne
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
jeg var lige inde og se dine billeder, og nej man skulle ikke tro at ville lægge sådan en gang l... ud , hvis det er fordi man er stolt af sin hest.
Jeg har nævnt det med at hestegalleriet forstørrer billederne til en bestemt størrelse, en anden ting man selv kan passe på med , er at uploade jpg eller tiff filer, aldrig gif billeder , de dur efter min mening simpelt hen ikke til internettet, hvis da ikke de ligefrem er så store at de fylder en halv harddisk hver.
kærlig hilsen bent
Dårlige billeder