{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Elsker Dig For Evigt <33 {{forumTopicSubject}}

Jeg er så glad så glad ? ! :]
Jeg har simpelthen lidt "frygtet" denne dag siden i foregårs.. Men igår vendte det hele! smiley
Jeg fik en gratis time af min ridelærer fordi jeg havde snakket med hende om hvor dum jeg synes laban var blevet , og fortalte jeg ikke have lyst til at starte LB1 til dette stævne (Godt nok kun Elevstævne) ;P
Hun ville så gerne hjælpe mig så jeg fik en gratis entime i går - og hun hjalp mig fandme ! smiley :D
Før - troede jeg at det bare var laban der ikke ville noget, han slog hele tiden fra og gik aldrig ordenligt til biddet med sug, samt takt og energi. smiley
Nu kan jeg få ham frem i et godt tempo, hvor han går helt stabilt til biddet (Næsten , mangler lidt i galop øgningerne (: )
Nå.. (;
Så idag kom dagen til stævnet, jeg skulle jo så ride LB1 og han var bare super! smiley
Jeg VANDT fa'me med 68,2% ! - Jeg blev så glad da min ridelærer sagde det , fordi jeg havde sagt at jeg ikke ville have ham mere - så nogle små tårer trillede ned af mine kinder ;P
- det er det BEDSTE resultat overhovedet - og red i den 'øvede' klasse , så Pernille, dommeren dømte hårdere end i den anden klasse. (;
Men altså, havde opgivet mine dressur stævner - men nu vil jeg ride dem igen , utrolig at én halv time kan forvandle min pony som hele tiden slog fra, taktede lidt forkert, ingen energi havde uden at løbe afsted , og næsten ingen sug på biddet, kunne blive til er PERFEKT dressur pony igen! smiley
har aldrig nogensinde oplevet ham så godt gående før..
Nå, men skulle jo selvf. osse springe .. >.<
Skulle kun springe en 60 cm. en LC for ham - med B3 metoden . ;P
Red igen i den 'øvede' klasse - og fik tiden 13,72! :]
Og jeg VANDT sq igen XD
- Selvom jeg red med hovedet under armen >.<
der var kun 4 spring i omsprigningen og det var bare 'zigzag' så jeg vendte ham simpelthen bare på én 25 øre og den stakkels pony løb og sprang som det galt livet.. (;

Ej tænk at jeg næsten kunne have stoppet på ham..
Er så glad over mig om min lærer har fundet ud af hvordan vi kunne få ham til at gå perfekt .. :]

Elsker ham virkelig - Mange sagde bare han gik SÅ fint og flot ..xD
Plejer de ikke da jeg bare er irriteret efter jeg har redet fordi han var sådan som han var.. x[

Hehe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker Dig For Evigt <33
  • #1   3. jun 2007 ' ja, det er lidt utroligt, hvad det kan gøre :P.

Det er os utroligt, at min "gamle" pony kan vinde over de dyre ponyer, og at han stadig gider. Du kan tro, at jeg er stolt af ham<3 :D.

• #2   3. jun 2007 Ej, hvor godt man smiley Stort TILLYKKE med de super flotte placeringer!

• #3   3. jun 2007 ' og tillykke self ;).

• #4   3. jun 2007 Team RORK •|trillO&Zakki&Rosseau|• B
    Taak..
    hehe, Kan jeg godt forstå - min veninde vandt osse en LX for hest til klubstævnet over en masse private heste ..
    Altså, det er da osse ret sejt, hun lå endda på første pladsen til klubmester - men så blev hendes part selvf. Halt smiley

PS/Nille !
    Taak..
    Er også utrolig glad ^^,

• #5   3. jun 2007 TIllykke med det!!! Men måske du skulle reflektere lidt over det og tage til eftertanke, hvad du har lært af det?

Det viser vist bare, at alle har brug for undervisning og pengene er godt givet ud? Hmm? Måske skulle du overveje det. Hvis én time hjælper, hvad gør regelmæssig undervisning så ikke? Og ja, man får langt mere ud af enetimer end når man rider et helt hold. Jeg får selv undervisning i dressur to gange om ugen ved en berider - den ene time eneundervisning, den anden alm. holdundervisning, hvor vi er 4.

• #7   3. jun 2007 Ja, det er fantastisk hvad undervisning kan gøre.
    Onsdag er klart min favoritdag på ugen... det overgår lørdag... bare fordi det er den dag jeg får en halv times dressurundervisning.

Kommentér på:
Elsker Dig For Evigt <33

Annonce