{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Navn til føl - umulig opgave o.O {{forumTopicSubject}}

Min ponydame, Frida, skal højest sandsynligt ifoles næste år - så kan hun "gå og være lidt nyttig", nu jeg alligevel bor 350 km fra hende grundet studie, og hun går og driver den af på folden derhjemme smiley

Hingsten er mere eller mindre fundet - Casall SEM (Cabachon/Coronado/Calido I) - og jeg er gået igang med at spare op til det hele smiley

MEN, nu når beslutningen mere eller mindre er taget, føles tiden uendelig lang - og tanken om at følle først er her om ca. 2 år, gør ikke ventetiden nemmere smiley - og jeg kan ikke lade være med at spekulere lidt i navne til føllet smiley

Så, mon der er nogen her der kunne være behjælpelig med et par navne? Normalt er jeg ret god til at finde på nogle, men typisk, nu når det er min egen er jeg helt blank smiley

Jeg har fundet på nogle selv, men hvor gode de er, ja det ved jeg ikke helt smiley
HOPPE: Finesse/Finest, Caia, Carida, Cashira, Cashida, Cascada/Cascade, Caira, Camira, Caffé, Chiara

HINGST: Carillo, Cadillac, Campari, Cartier, Carido, Capri, Cairo, Cupid

Som man kan se, er det tydeligvis ikke navne med C der er sååå svære at finde, det er klart dem med F der er de sværeste - og så er det langt fra alle navnene der er lige gode, men synes ikke lige de to navne er de nemmeste at prøve at sætte sammen smiley

Jeg har enkelte krav:
- Navnet skal starte med C eller F (optimalt skal det være C ved hingst og F ved hoppe, men generelt set bare med C eller F uanset køn)
- Navnet skal gerne være en "blanding" af Casall og Frida på en eller anden måde, hvis det er muligt
- Absolut ingen "pony"navne som f.eks. Musse, Futte, Lukas - heller ikke selvom navnene I finder på faktisk starter med C eller F smiley

Føllet bliver enten sort, brun eller rød og enten med eller uden pletter smiley (håber på et med pletter, enten sort eller rød, og så allerhelst en hoppe, men det er jo nu engang ikke mig der bestemmer noget af det smiley )

Der er selvfølgelig lang tid til det overhovedet er en realitet, at navnet skal være fundet, men synes nu det er hyggeligt at sidde og tænke lidt over det - så lidt navneleg her på en søndag skader jo heller ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til føl - umulig opgave o.O
Kommentér på:
Navn til føl - umulig opgave o.O

Annonce