{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Red pony og hest idag :) {{forumTopicSubject}}

Ja, dagen idag startede med at min veninde eller bekendt hentede mig for at jeg skulle prøve hendes pony, for så om jeg måske skulle få den hjem til mig og få den til at gå ordenligt så den kunne sælges.

Jeg red på den, og fik den ligefrem til at skridte afslappet, hvilket er et ret stort fremskridt da den ikke kan skridte andet end hvis den er på tur, og går en hestelængde foran de andre. ! smiley
Vi fortsatte i trav hvor jeg lige så stille fik arbejdet den ned og dyb og gå afslappet. Så satte vi et spring op....

-Den blev ret hidsig, men, Nøøøøj! hvor springer den lækkert! den springer bare igennem, og flyver 50 cm over !! Efter nogle spring prøvede jeg at få den til at gp afslappet igen, og det gik rigitg fint ! det gik ud over alt forventning.
Jeg har set ponyen før, og mange vil beskrive den som skudt i hovedet, eller kugleskør ! Men den har seriøst aldrig gået så godt før... !

Nå, men vi sadlede af, og så spurgte min veninde om jeg havde mod på at ride ehdnes hvide hest. Den har stået stille i 2 år pga skade, og hun har ærligt talt opgivet den som ridehest. vi prøvede at ligge sadel på, og ingen reaktion der.. Så spændte vi gjorden, og stadig ingen reaktion. Så trak vi den på banen og longerede, og krydset så rigtig fint ud, ingen skævhed der.
Kom op på den og den gik ligeså fint ! smiley fik travet lidt på den, og nøøj hvor var min veninde glad! hehe, tror hun fik fældet en tårde, da hun har ofret kioprakter, healer og meget mere på den hest, da hun har haft den fra føl af. Så nu skal jeg helt sikkert over og ride der lidt mere. hehe, men det var en rigitg fin dag idag smiley
Fik en dåse slik som tak for hjælpen, og så vil hun lave et underlag emd broderi til mig smiley -de har sådan noget maskin brodering smiley

Det er nu lidt lækkert.. hehe xD
Så ser frem til at ponyen kommer over til mig engang, hvis det blir ved emd at gå så godt. smiley

Hehe, lige lidt aftens læsning til jer HG'ere... Andre der har haft en go dag ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Red pony og hest idag :)
Kommentér på:
Red pony og hest idag :)

Annonce