{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Brun ridehjelm (eller farvet) {{forumTopicSubject}}

Jeg er så super glad for udseendet af min ridehjelm. Pæn og diskret, den sad godt, og så var den billig.

Men men, den trænger voldsomt til en udskiftning og derudover er den af den gamle godkendelse. Den har ikke haft styrt i jorden, kun tæt på, men en masse af de der små 10 cm tab ned på et gulv og den føles slidt indvendigt. Så kunne man jo købe en ny, men det mærke findes åbenbart ikke mere (så trænger den jo definitivt til en udskiftning). Det hed vidst Kalle K.

Hvad findes der af pæne hjelme? mens jeg kigger, så ser jeg bort fra pasform.
- Skal helst være brun (alternativt en anden farve som ikke er sort, men så skal den være billigere endnu!)
- Hvis brun, så helst rimelig ensartet i farven eller med pæne nuancer. Den der sølv-plade foran er grim...
- Ingen glimmer eller meget, meget diskret glimmer.
- Ikke for meget bling
- Et stort plus hvis remmene ikke bare er ren nylon ved ørene, men det kan jeg se er ved mange billige.
- Ikke for dyr. Jeg har ikke alverdens penge til ny hjelm, og prisen for en udskiftning ved styrt skal være rimelig. Jeg synes 1500,- er dyrt, men fornemmer at jeg nok nemt kommer op i det prisleje, men helst ikke dyrere end det.

I får lige et gammelt billede hvor man kan fornemme den hjelm jeg har nu. Brun, brun plast-dims foran, brun "padding" på remme omkring ørene.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brun ridehjelm (eller farvet)
Kommentér på:
Brun ridehjelm (eller farvet)

Annonce