631 visninger
|
Oprettet:
29. nov 2003 Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
ser folk ikke på billederne før de .. {{forumTopicSubject}}
stemmer heste ind ?
Dansk varmblod Alladin er tydeligvis mindst 3 forskellige hest. På et billede har den stjerne, på et har den blis og på det sidste billede har den en helt anden hovedform ??????
Er der ingen der ser sådan noget ?
Og hvor dum er man at ligger billeder ind af 3 heste og tro det ikke bliver opdaget ? åbenbart ikke dum, for den kom jo ind
Hilsen Signe
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Alladin er MEGET tydelig at se på billederne at det IKKE er samme hest.
nov 2003
Følger: 23 Følgere: 176 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.389
Det samme med Frederiksborger April, jeg er også stadig sikker på at det er 2 heste, en hest skifter bare ikke farve på man og hale, med mindre man farver den
Signe
nov 2003
Signe
nov 2003
http://www.hestenettet.dk/lodge/22373/hest/2370/
Hun er solgt, står der, og de billeder hvor hun har både rød og sort man er med der også.. Ja, må give dig ret i at jeg heller aldrig har oplevet at en voksen hest skifter man og halefarver fra rød til sort, eller omvendt.
Men det er måske nogle af hendes forældre, jeg ved det ikke. På hn, står hun under stutteriet.
nov 2003
nov 2003
De billeder der er HER, dem har de også på hendes profil inde på HN.
Så i mine øjne er hnu IKKE FALSK.
Aladdin, var en som prøvede at komme ind i går (jeg mener ikke han kom ind) ;-D
nov 2003
Dansk varmblod Alladin kom ind, på trods af at selv min kæreste, som ikke har forstand på heste kunne se 3 forskellige heste på billderne, men hun er åbenbart smuttet igen.
Signe
nov 2003
Og jeg mener tit at dem, som lægger en hest ind, hvor det ER 2 forskellige heste (eller måske enda flere) der har man altså heller ikke nød at kikke ret meget.
For mig virker det lidt som om du syntes det er okay med alle de stjålen heste, bare det ikke er shetlændere, der er du meget hurtig med at reagerer.
At du går op i shetlændere, og måske kender dem, er jo okay, men vi andre som kender de andre racer, vi må vel også have lov at gøre opmærksom på at der er noget som ikke stemmer.
nov 2003
Jeg syntes også tit folk er meget hurtige til at dømme heste for stjålne. Og det er synd for dem som ejer hestene. ( jeg selv gør det IKKE, uden jeg har beviser)
Jeg bød selv Apriv velkomme,.
Og det med farverne vil jeg give dig ret i, jeg er selv en ivrig billedetager, og kan tit undre mig over farverne på billederne af mine heste. Men det er jo alt efter hvad vinkel man står i forhold til solen. *s*
Nu skrev jeg heller ikke det med stjerne og blis, fordi jeg ikke regnede med du kendte forskel, men det undrer mig at andre ikke får øje på det med det samme.
nov 2003
nov 2003
Ja heste kan skifte farve, på kroppen, det gør min egen da også, men IKKE man og hale, det må være lyset der spiller et puds
Hilsen Signe
ser folk ikke på billederne før de ..