{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

ser folk ikke på billederne før de .. {{forumTopicSubject}}

stemmer heste ind ?
Dansk varmblod Alladin er tydeligvis mindst 3 forskellige hest. På et billede har den stjerne, på et har den blis og på det sidste billede har den en helt anden hovedform ??????
Er der ingen der ser sådan noget ?
Og hvor dum er man at ligger billeder ind af 3 heste og tro det ikke bliver opdaget ? åbenbart ikke dum, for den kom jo ind smiley
Hilsen Signe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ser folk ikke på billederne før de ..
  • #1   31. mar 2004 Nogen gange tror jeg slet ikke folk ser hesten overhovedet, de byder bare velkommen.
    Alladin er MEGET tydelig at se på billederne at det IKKE er samme hest.

• #2   1. apr 2004 der står ikke noget om at det er 2 heste og jeg kan også se 3 forskellige heste på billederne.
    Det samme med Frederiksborger April, jeg er også stadig sikker på at det er 2 heste, en hest skifter bare ikke farve på man og hale, med mindre man farver den smiley
    Signe

• #3   1. apr 2004 Har lige set salgs annonce for frederiksborger April og det er samme hest trods forskel i man og hale farve, jeg undskylder mange gange over for ejeren smiley
    Signe

• #4   1. apr 2004 Frederiksborg April, kan du se her på HN:

http://www.hestenettet.dk/lodge/22373/hest/2370/

Hun er solgt, står der, og de billeder hvor hun har både rød og sort man er med der også.. Ja, må give dig ret i at jeg heller aldrig har oplevet at en voksen hest skifter man og halefarver fra rød til sort, eller omvendt.
    Men det er måske nogle af hendes forældre, jeg ved det ikke. På hn, står hun under stutteriet.

• #5   1. apr 2004 He he he, det var vi enige om *ss*

• #7   1. apr 2004 Jeg tror BESTEMT IKKE April er falsk.
    De billeder der er HER, dem har de også på hendes profil inde på HN.
    Så i mine øjne er hnu IKKE FALSK.
    Aladdin, var en som prøvede at komme ind i går (jeg mener ikke han kom ind) ;-D

• #8   1. apr 2004 Britta har ret April er ikke falsk, for det er de samme billeder der er på stutteriets salgsannonce (hvor hun står som solgst).
    Dansk varmblod Alladin kom ind, på trods af at selv min kæreste, som ikke har forstand på heste kunne se 3 forskellige heste på billderne, men hun er åbenbart smuttet igen.
    Signe

• #9   1. apr 2004 Dorthe H, nu ved jeg ikke om du nåede at se Aladdin, men der havde man altså ikke nød at sidde og studerer billederne. En blis og en stjerne er tydelige at se forskel på.
    Og jeg mener tit at dem, som lægger en hest ind, hvor det ER 2 forskellige heste (eller måske enda flere) der har man altså heller ikke nød at kikke ret meget.
    For mig virker det lidt som om du syntes det er okay med alle de stjålen heste, bare det ikke er shetlændere, der er du meget hurtig med at reagerer.
    At du går op i shetlændere, og måske kender dem, er jo okay, men vi andre som kender de andre racer, vi må vel også have lov at gøre opmærksom på at der er noget som ikke stemmer. smiley :-D smiley

• #10   1. apr 2004 Jeg har på intet tidspunkt dømt April falsk. Tværtimod, linker jeg til hende inde på HN, som havde hende tilsalg, for at folk kan se at de har de samme billeder.
    Jeg syntes også tit folk er meget hurtige til at dømme heste for stjålne. Og det er synd for dem som ejer hestene. ( jeg selv gør det IKKE, uden jeg har beviser)
    Jeg bød selv Apriv velkomme,.
    Og det med farverne vil jeg give dig ret i, jeg er selv en ivrig billedetager, og kan tit undre mig over farverne på billederne af mine heste. Men det er jo alt efter hvad vinkel man står i forhold til solen. *s*
    Nu skrev jeg heller ikke det med stjerne og blis, fordi jeg ikke regnede med du kendte forskel, men det undrer mig at andre ikke får øje på det med det samme. smiley

• #11   1. apr 2004 *s* *s*, regnede jeg heller ikke med..... smiley

• #12   2. apr 2004 så var det måske mig du mente Dorthe ? Selv om jeg kun en gang før har nævnt falske heste herinde.
    Ja heste kan skifte farve, på kroppen, det gør min egen da også, men IKKE man og hale, det må være lyset der spiller et puds smiley
    Hilsen Signe

Kommentér på:
ser folk ikke på billederne før de ..

Annonce