{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Må ikke gå til ridning {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en pige på 15 som har redet siden januar 2014... dog har jeg ikke redet de sidste 7 mrd, da hende jeg red og lånte hest ved flyttede. Jeg red gratis og skulle bare feje stalden og saddelrummet.
Jeg vil rigtig gerne starte til ridning igen, jeg savner heste og bare generelt samværet og ridningen. Men problemet er bare at jeg ikke må for min mor, først sagde hun at jeg skulle gøree en del for at få lov til det, altså huslige opgaver. Så sagde hun at det ikke var for farligt og at der er en risiko. Så sagde hun at jeg ikke kan starte nu fordi håndbold starter i september. Så sagde hun at det ikke var noget med pengene at hører det var transporten. Men der ligger en islænder rideklub 100 m væk fra mig (dog ikke mit fortrukne valg) jeg sagde at jeg slev vil betale for det, men nu siger hun bare nej. Så min mor finder bare på alle mulige mærkelige undskyldninger for Athen ikke skal gå til ridning?? Hjælp mig lige tak, med at forstå hvorfor Hundige sådan og hvordan jeg overtaler hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må ikke gå til ridning
  • #1   2. maj 2018 Hm..
    Prøv at spørge om "hvorfor"?
    Og så er det meget vigtigt, at du ikke skælder din mor ud over den grund hun giver - men at lytte og tænke.

Vi voksne kan have 117 grunde.
    Penge kan være medvirkende.
    Hendes behov for tryghed (er der en voksen / underviser til stede når du er i stalden og rider? Ellers føler din mor sig måske nødsaget til at være der - selv hvis hun ikke har forstand på heste, og selv ved at hun ikke kan gøre noget - hvilket er grænseoverskridende, hvis man er den voksne og bange for at der sker noget??)
    Kan du selv komme frem og tilbage?
    Det kan også være noget helt andet - måske tror hun ikke på at du kan nå skole, veninder, håndbold og ridning (eller - hun kan ikke nå at køre dig til/fra ting og passe på dig mens du rider.)

Der kan være mange flere grunde - og blandinger af flere grunde.
    Det er lettest at få din vilje, hvis din mor også føler hun får sin vilje.
    -hvis du kan tjene nok i ferien til at ride i næste skoleår - så er pengene ikke hendes problem, og du viser vilje, modenhed og at det er noget, som du er villig til at arbejde for.
    - find et sted du kan cykle til, vinter og sommer
    - find et sted hvor du ikke er alene, men der er voksne hos dig
    ... Hvis du ikke har tid til skole, lektier, håndbold, veninder, ridning - vælg hvad du vil opgive? Vær beredt.

• #2   2. maj 2018 Spørg hvorfor.

Hvis hun synes det for farligt, tilbyd hende at tage med dig derud og lad hende se det hele an. Vis hende hesten, sikkerheds udstyr og snak med ridelæren.

• Christine T
    Christine T Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #3   4. maj 2018 Synes ligesom de to andre at du også skal med hende om det en ekstra gang. Så kommer du nok til at forstå hende bedre, hvis I får snakket ud om det.

Jeg håber at det hele løser sig smiley

Christina Thomsen
    https://www.lokalebasen.dk/leje/kontorfaellesskaber

Kommentér på:
Må ikke gå til ridning

Annonce