804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Rose M
Rose M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Rideskoler Vestsjælland.. Hjælp!! Rideskoler Vestsjælland.. Hjælp!!

Hej alle. Efter nogle års pause vil jeg tilbage på hesteryg. Det har dog ikke lykkedes mig endnu at finde en god rideskole her på Sjælland. Det kan være det har ændret sig? Hvem ved? Ikke jeg! Derfor har jeg brug for jeres hjælp. Hvilken rideskole på Vestsjælland kan i anbefale?
Har prøvet at have part på privatheste, og det gik bare ikke!
Har ikke råd til egen hest, så rideskole er den eneste måde jeg kan få min glæde ved ridning tilbage på.
Håber at høre fra nogen smiley
Mvh Rose

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rideskoler Vestsjælland.. Hjælp!!
  • #1   2. apr 2018 Ågerupgård Sportsrideklub har en rigtig fin og velfungerende rideskole i klubben. smiley

• Rose M
    Rose M Tilmeldt:
    jul 2017

#2   2. apr 2018 Tak! Det må jeg undersøge smiley

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #3   2. apr 2018 Kan anbefale Algestrup Sportsrideklub. De har også heste i alle størrelser og på forskellige niveauer. Ligger i virkelig dejlige naturskønne omgivelser og der er super hyggeligt derude smiley

• #4   2. apr 2018 Min datter har gået på Hvalsø. Det er så på børneholdet, hvor jeg ikke mente at der var undervisning nok i undervisningen, hvis du forstår, men ellers var det et rigtig fint sted som vi var glade for.
    Min datter går nu på Ågerupgård, hvilket rykker hende en del mere. Jeg vil sige at de har en anelse bedre faciliteter end Hvalsø, men stævnerne er bedre på Hvalsø for dem der ikke rider på så højt niveau.
    Ågerup er noget billigere.

Kan anbefale at tage et kig på begge

• #5   2. apr 2018 nu er jeg ikke god til nord, syd, øst og vest. Men jeg er super glad for Ballerup rideklub. Der kan man med tiden også få part på en rideskole hest hvis man skulle have lyst til Det. smiley

• Rose M
    Rose M Tilmeldt:
    jul 2017

#6   3. apr 2018 Mange tak for jeres input! De ligger dog allesammen meget langt væk fra Slagelse hvor jeg bor smiley

• #7   3. apr 2018 Slagelse rideklub har rideskole. Ellers MBRK, Hashøj rideklub.
    De er ved Slagelse.

Der er også Istebjerg Ridecenter i Kalundborg.

• MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 74
    #8   3. apr 2018 Vemmelev har ikke rideskole mere, men det har MBRK, som også ligger i Vemmelev.. De har også voksenhold og kompetent underviser ved jeg.

• #9   3. apr 2018 Nårh ja, mente også MBRK. smiley

• Rose M
    Rose M Tilmeldt:
    jul 2017

#10   27. apr 2018 Har gået på begge to (MBRK og Slagelse rideklub). Kommer ikke tilbage til Slagelse rideklub. Men måske mbrk er en mulighed igen smiley

Kommentér på:
Rideskoler Vestsjælland.. Hjælp!!

Annonce