992 visninger
|
Oprettet:
Sælge udstyr man har mange minder med {{forumTopicSubject}}
Måske en lidt mærkelig overskrift. Men sagen er den, at jeg har samlet på et rødt stævne sæt i over 1,5 år, og da jeg endelig fik samlet det hele brugte jeg det altid til stævne på min gamle pony og hest. Har fået ny hest for et halvt års tid siden som slet ikke kan passe det...
Jeg er meget i tvivl om jeg så skal sælge sættet eller lade det ligge herhjemme og samle støv da jeg har haft så utrolig mange gode minder med det sæt. Hvordan har i det med at sælge udstyr der betyder meget for jer?
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.764
Resten kommer jeg til at gå af med da jeg ikke kan opbevare alt udstyr selvom jeg har gode minder med det. Så jeg beholder f.eks foldgrimen og hvad jeg beholder af andet udstyr det må vi se til
aug 2016
Følger: 89 Følgere: 40 Heste: 13 Emner: 3 Svar: 136
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Jeg ved ikke hvordan du har det, mit bliver sat til salg imens vi venter en kommer for at købe gemmer jeg det væk. Jeg vil ikke se på det... Ja sådan er jeg
VH Annette
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
skulle jeg gemme alt hvad der gav gode minder, uanset størrelse, så ville mit hus være fyldt til randen.
minderne er i dit hoved, de forsvinder ikke bare fordi at udstyret gør
jun 2007
Følger: 58 Følgere: 84 Heste: 7 Emner: 28 Svar: 243
og lade minderne være de gode billeder du har af udstyret.
men hvis du tænker du en dag skal bruge det igen så der ingen skam i at beholde sættet:)
men os kære heste mennesker vi har jo massere udstyr som vi ofte ikke får brugt der syns jeg man skal sælge og få penge til noget man evt. mangler:)
men i denne sag her kan kun du jo afgøre hvad du har mest lyst at der skal ske med dette sæt:)
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
nov 2015
Følger: 35 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 151
Men jeg har så mange minder med det at jeg ikke kan skille mig af med det
Jeg syntes du skal beholde det, Man ved aldrig om man for en hest/pony der kan passe det
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.777
Da jeg solgte min seneste hest ville jeg af med alt, ville ikke beholde noget der mindede mig om ham, men det fortrød Jeg, ligesom jeg også fortrød salget af hesten, så hest og det meste udstyr kom tilbage igen
Salget var til låner, som også fortrød og udstyret til en veninde, så jeg var heldig at det kunne købes tilbage
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 468
Du skal selv bestemme, men der er nogle ting du skal tænke på Værdien falder med alderen, så du vil få mindre for det senere (sandsynligvis).
Og så skal du finde ud af med dig selv om du har brug for tingene til at mindes, det er forskelligt fra person til person, men prøv at spørge dig selv om det er “sorgen” over hesten, der rammer eller det virkelig er tingene der betyder noget. Svært at forklare
Jeg sidder selv lige nu og sorterer, min hest blev aflivet for tjaa 2 år siden og alt mit udstyr til ham, har været gemt væk fordi jeg ikke kunne holde til at se på det. Og jo jeg TUDER helt vildt, mens jeg sorterer og ja jeg overvældes af minder, når jeg pudser hans trenser, kigger på grimerne (yndlingsgrimen, der bærer præg af hans grime-lege) osv osv. Det har været hårdt, men også rensende.
For ja jeg har personligt valgt at alt skal væk, jeg har smidt det på Dba til meget små priser, og det ser ud til at det forsvinder, (det der ikke sælges i denne omgang, donerer jeg til nogle af de steder jeg fik inspiration til i en af mine tråde) men jeg har heller ikke lyst til at gemme, for dels fylder det og dels så hænger det bare, og det synes jeg også er synd. Så hellere det kommer ud og bliver brugt
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Så det jeg ikke bruger bliver solgt..
Sælge udstyr man har mange minder med