{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

FUCK hvor var det PINLIGT PINLIGT PINL {{forumTopicSubject}}

IGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag kørte jeg i god tro og med glade tanker op på gården for at lukke hestene ud på fårefolden (en fold med rigtig meget græs som vi bruger til at vænne hestene til græs til sommeren). I stalden har vi et whiteboard hvor man kan skrive om alt hvad der er relevant. Jeg stilte mig, som jeg plejer, op og læste hvad der stod .......... ARGG!!! Hestene havde været ude <b>hele natten</b>, og hvem var det lige der skulle lukke ind aftene før???

Det var nemlig sådan, at torsdag, min lukkeind-dag, skulle jeg i BonBon-Land med familien (xD hyggeligt), og havde spurgt Kirsten, der er en af dem der bor på gården, om hun ikke kunne lukke ind torsdag - så tog jeg hendes lørdag!!

Jeg skal da love for at jeg flegnede..! Nå, men så tog jeg så en spand foder med ud til Asmun og gav ham noget mad. Inden han blev færdig stod Harald, Kirstens mand, og kaldte.... hestene skulle ind. Og hveem var det lige der var SÅ tæt på at synke i jorden?

Nå, men jeg hjalp ham så med at få dem ind. De andre skulle jo også have mad, og jeg gav Asmun noget mere. Ellers altid VIRKELIG smilende og søde Kirsten sagde bare: "Jeg skal love for at du var upopulær hos Lise og Charlotte der skulle ud og ride jagt i dag." Og hvem var lige en halv millimeter fra at synke i jorden og aldrig mere komme op igen??

Nå, nu sidder jeg her og venter på at flytte dem til den anden fold her kl. ca. 14... DET HAR JEG BARE AT HUSKE

Svar til alle spørgsmål: <b>MIG</b>

Får satan satan satan da... det var vist ikke vildt smart smiley
Nogen af jer der har prøvet noget lignende? Please TRØST mig, jeg skal være klar til at tage møgfaldet fra Lise og Charlotte når de kommer hjem smiley

Vrææææl... xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK hvor var det PINLIGT PINLIGT PINL
Kommentér på:
FUCK hvor var det PINLIGT PINLIGT PINL

Annonce