{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Frieser Domo... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i tvivl om den hest er en fake..

Her er hvad jeg har skrevet til Sandra P, men bedøm selv!!

Der er altså noget her..

... der ikke stemmer...

Er han med stamtavle eller ej? For hvis han er det, kan han ikke hedde Domo, ellers skulle han være fra 2001.

Det er sådan, at alle frieser føl i en given periode skal hedde noget med (som forbogstav) fx. A, B eller C i 2000, og D,E eller F i 2001 osv.

En anden ting der undrer mig, er området på billederne. Traileren ser amerikansk ud, det utydelige bag hans hoved ser ikke dansk ud, ridehallen ligner heller ikke en dansk ridehal...

Og så lige en sidste ting, alle dine heste ser ud til at komme fra forskellige omgivelser, der er måske et par stykker hvor man siger, ok.. måske er det det samme område... men I må godt nok have mange forskellige folde og ridebaner..???

Ja, jeg undrer mig bare.. jo og så lige det med højden.

Heidi .. måske tager jeg fejl ;o)

(Det med højden har jeg ikke fået svar på)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frieser Domo...
  • #1   18. okt 2004 Du har ret! Det er ret underligt!!!

• #2   18. okt 2004 Det må være en faker en frieser kan ikke være 185 cm stg. Det med bogstaverne og årstallene har jeg ikke en s**d forstand på men jeg ved at den ikke kan være såå høj.

• #3   18. okt 2004 Umiddelbart er der ikke en eneste af de heste hun har oprettet jeg tror en s*** på, da der er alt for mange ting, både i teksterne og på billederne der slet ikke virker reelle..
    F.eks på de billeder hvor der er biler og trailere med.. Bilerne og trailerne er ikke danske modeller.. kan selvf. være spec. importeret, men jeg tror nu mest på at det er billeder fra andre steder der er "lånt".. Sad, men det er min mening om dem...
    Mvh. Michael

Kommentér på:
Frieser Domo...

Annonce