{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aalestrup naturefterskole
  • #1   30. jan 2018 Hvis det er din egen hest, skal du have det med du bruger i hverdagen... Sadel, hovedtøj, strigler, dækner, plejeprodukter osv. En god ide er hvis du har et sadelskab til alt dit udstyr smiley Ellers mener jeg, at man kan låne et af skolen. Der er i al fald aflåst sadelrum + sadelknægt.
    Foder og strøgelse m.m. får man af skolen, så det skulle ikke være noget problem. Man starter jo langsomt op, så der er jo altid mulighed for at man kan få hentet/købt de ting man eventuelt får brug for smiley

Låner du hest skal du først og fremmest bare have rideudstyr til dig selv. Sadel+trense osv. sørger skolen for smiley

• #2   30. jan 2018 grime, trækketov, sadel, hovedtøj, strigler, evt dækken, evt klokker eller lignende. Hvad du normalt bruger til din hest smiley
    Der er foder og strøelse på stedet smiley eller det var der da jeg gik der i 09/10 smiley

• #3   30. jan 2018 Rolig nu - du skal vel først starte efter sommerferien smiley
    Du skal nok nå at få styr på det hele, og der er både infomøder og informationsbreve og den slags før du kommer så vidt.

• #4   31. jan 2018 Alt det du normalt bruger til din egen hest, hvis du har en.
    Ellers bare ridetøj, støvler, hjelm osv, hvis du skal have en af deres låneheste.
    Hvis du har egen hest med, så vil jeg råde dig til at tage eget foder med.

Kommentér på:
aalestrup naturefterskole

Annonce