{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Horze odense {{forumTopicSubject}}

Har fået et gavekort til Horze og skal have et par ridebukser. Normalt handler jeg på deres webshop, men ridebukser vil jeg gerne prøve inden køb.

Den nærmeste er Odense, men kender den slet ikke. Så kan nogle fortælle mig om det er en ordentlig butik med fornuftigt udvalg? Har de kun Horze' egne mærker eller også nogle af dem, der findes på webshoppen?

Alle erfaringer med denne afdeling af Horze modtages med kyshpnd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horze odense
  • #1   28. jan 2018 Fin butik, pænt stor og godt udvalg. Har fået god vejledning hvis jeg har haft spørgsmål, var meget i tvivl m bid til min gamle traver og fik simpelthen så god betjening der var tid til snak og gik derfra med et bid som var det helt rigtige:) der er forskellige mærker og nogle ting har de ikke i butikken fx boots:) Lækre ridebukser at vælge imellem så du kan trygt gå derind

• #2   28. jan 2018 har kun været derinde 1 gang. de har nu et pænt udvalg. de er søde til at hjælpe

• #3   28. jan 2018 Synes det er en fin forretning og rigtig venligt personale.

Ift. hjemmesiden synes jeg, udvalget er meget begrænset. Jeg har ofte været derude, hvor de så ikke har varen, jeg har set på nettet - men det er også klart, når Horze-kæden er så stor. De har bare ikke plads til det hele i butikkerne smiley

Jeg handler altid langt hellere på nettet, og går kun i Horze-forretningen efter småting, jeg ved, de har. Tit ringer jeg faktisk ud først, fordi jeg ikke orker at køre derud, og de så ikke har varen alligevel smiley

• #4   28. jan 2018 Jeg har været meget glad for de ting jeg har købt der.

Men som andre skriver er deres udvalg begrænset i forhold til webshoppen.

• #5   28. jan 2018 Tak for jeres input.

Normalt ville jeg også vælge at handle på nettet, men lige ridebukser vil jeg altså gerne prøve forskellige modeller.

• #6   28. jan 2018 Jeg er rigtig glad for at handle der da de er rigtig søde og behjælpelige smiley de har selvfølgelig ikke alle varer som er på webshoppen, men til gengæld har de nogle fede Horze produkter som KUN sælges i butikkerne. Og også andre mærker end kun Horze. smiley og de vil gerne bestille hjem til dig fra butikken hvis de ikke ligger inde med den korrekte str eller farve smiley

Mvh TT

• #7   29. jan 2018 Ja, jeg er så ikke så imponeret over butikken smiley

Manglende sortiment, de vil ikke bestille ting hjem fra hjemmesiden til butikken, smålighed i forhold til penge tilbage, dårlig vejledning og sådan. Jeg er meget mere til Hoffman eller Nørrelund når jeg skal have rideudstyr smiley

• #8   29. jan 2018 Nu har jeg været derovre, og nej ikke kæmpe udvalg. Heldigvis havde de ret mange modeller ridebukser hjemme, så jeg fik købt et par. Men ikke en butik jeg ville køre så langt for igen, hvis jeg skulle på storshopping smiley

Kommentér på:
Horze odense

Annonce