{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Vente tid (opstaldning) {{forumTopicSubject}}

Vente tid ved opstaldning.
Hvor længe plejer i at vente på svar ved ny opstaldning af hest?

Vi har ventet snart en uge på svar om de havde en boks ledig eller ej og når vi kommer i kontakt med dem siger de at de ikke har glemt os og vil ringe tilbage dagen efter med svar men de ringede ikke tilbage så vi tog kontakt igen til dem igår og får samme svar igen om at de vil ringe idag eller imorgen. Hvad vil i gøre i sådan situation?

Jeg står og skal snart have ny lånehest hjem men kan som sagt ikke komme videre da vi ikke kan få noget svar fra det nye opstaldnings sted, vi har 1 boks ledig boks der hjemme som er fyldt op med hø og halm men ingen mulighed for at træne hjemme.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vente tid (opstaldning)
  • #2   24. jan 2018 Så ville jeg umiddelbart finde et andet sted. Det virker en smule for useriøst.

• #3   24. jan 2018 Ville forsøge at kontakte dem igen. og bede dem give konkret svar, da du ellers må søge andre opstaldningspladser.
    hvis de giver samme historie igen, ville jeg afstå og fortælle at du bare finder et andet sted. smiley

• #4   24. jan 2018 Jeg ville ikke stå et sted der ikke engang kunne finde ud af at give en simpel besked.
    Hvad så første gang din hest ikke må lukkes på fold pga skade, hvilken sikkerhed har du for at de husker det?
    Nej, skynd dig videre og find et bedre sted smiley

• #5   24. jan 2018 Jeg ville slet ikke tøve med at droppe det sted øjeblikkeligt, det virker useriøst og det er en ret simpel besked i beder om svar på - hvis de enten glemmer det, eller undgår at give besked, ville jeg ikke have en god mavefornemmelse ved at overlade min hest i deres stald. smiley Måske er jeg sart, men det ville jeg virkelig ikke turde....

• #6   25. jan 2018 Det kunne også bare være de havde en opstalder, som var i gang med et salg eller som havde annonceret vedkommende ønskede at flytte, men de ikke havde fået det på skrift endnu.. Altså at de havde en chance for en ledig boks, men ikke er helt sikker endnu. Men så ville det være god kommunikation at sige det.

• #7   25. jan 2018 Har været i kontakt med dem idag og har haft ringet til et andet opstaldnings sted som jeg skal ud og kigge på mandag. smiley

• #8   25. jan 2018 Jeg ville ikke stille min hest et sted hvor staldejer ikke er til at komme i kontakt med, jeg ville ganske simpelt ikke stole på at de ville give besked hvis noget var galt, godt du skal se et andet sted på mandag!

• #9   26. jan 2018 Det lyder som at de prøver at holde alle døre åbne, og "holder" på dig.. Ja god ide med at finde andre steder.. Især når de ikke vender tilbage som lovet.. Når de siger de vender tilbage, så kan der jo som en anden siger, være fordi der er en anden der skal flytte sin hest pga salg eller andet, men som der måske er noget bøvl med, men så burde de da alligevel vende tilbage, og sige det som det er fx. Det lyder useriøst.. Jeg er alt for utålmodig til sådan noget smiley Enten er de interesseret i dig, ellers ikke..

Kommentér på:
Vente tid (opstaldning)

Annonce