{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs mad og skal i noget vildt?
  • #1   27. dec 2017 Vi holder nytår hjemme, med børnene. Og så får vi gæster af et vennepar og deres børn.
    Vi plejer at sidde selv, og de fleste år har den også stået på smørrebrød, eller møllehjul/pålægskage.
    I år, får vi raclette. smiley

• #2   27. dec 2017 Vi skal hjem til et vennepar, som vi har holdt nytår sammen med de sidste 8-9 år. Vi bliver 10. Vi plejer altid at lave stor tre retters, men i år har vi for første gang besluttet at få en nytårsmenu udefra, så ingen skal stå i køkkenet. smiley

• #3   27. dec 2017 Vi skal bare være kæresten, jeg og vores datter.

menuen er ikke helt sammensat endnu, men vi skal i hvert fald have oksemørbrad.

og tænker så en eller anden top avanceret dessert, og noget med varmrøget laks til forret.

laksen er nemlig købt, så vi kan smide den i røgovnen så det passer med den er klar når vi skal spise.

• #5   27. dec 2017 Kæresten og jeg skal hjem til nogle venner, så vi bliver kun os 4..

Vi skal have rejeroulade, beef Wellington med tilbehør og triple chocolate cheesecake. Så min veninde og jeg laver det meste på lørdag..

• #6   27. dec 2017 Vi skal være med et rigtig godt vennepar og deres datter og hund. Så vi bliver 4 voksne, 3 børn og 2 hunde smiley vi ved ikke rigtig hvem vi skal være hos da det ikke er besluttet, men tror det bliver hos os da der er roligst hos os ift fyrværkeri og to meget bange hunde.. Vi skal have en forett med tomat, Mozarella ost, og basilikum og brød til, samt et godt glas hvidvin. Til hovedret skal vi have fyldt Kalkun med kartofler, salat og brun sovs. Også en god rødvin. Til dessert skal vi have Anton Berg Islagkage og et glas portvin smiley
    Også er der chips og chokolade på bordet bagefter. Også selvfølgelig mousserende til midnat smiley

Mvh TT der glæder sig til den lækre mad smiley

• #7   27. dec 2017 Tror året skal "soves" ind..
    være hjemme se til hestene og i seng smiley

• #8   27. dec 2017 Min veninde laver maden og så skal vi være sammen 3 veninder hvor vi så besøger noget familie på gåben og tager toget ind til byen smiley

• #9   27. dec 2017 Min veninde og jeg, har bestilt "fin" mad udefra. Den skal vi selvfølgelig spise, og senere på aftenen, så smutter vi i byen, hvis stemningen er til det, og vi ikke ender med at se serier i stedet (hvilket er et yderst plausibelt scenarie...) smiley

• #10   27. dec 2017 Manden. jeg og et vennepar smiley

Vi skal have noget tunmousse eller rejecocktail til forret med hjemmebagt brød, vildsvin med hvad vi nu beslutter som hovedret og sandsynligvis chokolademousse til dessert smiley

• #11   27. dec 2017 Min kæreste og jeg får nogle venner på besøg til spisning og hygge. Jeg gider intet vildt. Staldejer har inviteret mig ud til et par øl eller lignende, så måske jeg tager imod det bud smiley

• #12   27. dec 2017 Vi skal være hjemme og se efter hund og heste.
    Maden er bestilt udefra, så det er nemt.
    Kl. 12 skal vi have bobler og frugsalat.

• #13   27. dec 2017 vi skal bare være mine forældre og mig. med 2 heste og 13 katte så render vi ikke så langt.
    så vi har lige bestilt smørebrød, så skal vi bare lige finde på noget til desert
    og så skal der ellers bare hygges. der sker ikke så meget her ude på landet på langeland

• #14   27. dec 2017 Vi skal bare være min mand og jeg og vores ekstremt fyrværkeriforskrækkede hund ?? som i øvrigt har fødselsdag nytårs aften.
    Vi skal have torsk, andet er ikke bestem endnu... Jo en god flaske bobler og kransekage kl. 12 smiley ??

• #15   28. dec 2017 vi skal være hjemme ved dyrerne også kommer nogle af vores naboer og spiser sammen med smiley
    forret er tarteletter (vores nabo er hønseavler, så det er lavet helt fra bunden mums!)
    til hovedret i år har vi valgt at bestille smørrebrød
    dessert er hjemmelavet is

lidt i 12 kommer nogle af vores opstaldere da de har en hest der før har været helt panisk, så den vil de gerne være sammen med smiley

grunden til vi altid er hjemme er fordi vi har en hund der er ret bange for fyrværkeri, mennår vi er hjemme er det ikke ret slemt smiley

• #16   28. dec 2017
    Er på arbejde indtil kl. 23, hvor jeg fejre nytår med de gamle på plejehjemmet.

Så tager jeg hjem, fodre hestene og holder øje med der ingen panik er kl. 00. Spiser noget mad og går i seng ;o)

• #17   28. dec 2017 Jeg skal på arbejde.
    Døgnvagt bagvagt som geriater den 31/12.
    Heldigvis er en god veninde bagvagt som endokrinolog samme aften.
    Så efter aftenstuegang kan vi tøsehygge lidt...

I praksis set betyder "døgnvagt" gå stuegang i dagtid og igen sen eftermiddag / aften. Hvis man er tidligt færdig kan man gå hjem svarende til sen aftensmad og skal kun blive kaldt ind hvis du bliver ringet op - man skal være fremme indenfor 30 minutter (er det hyperakut bliver en kollega fra modtagelsen kaldt op til afdelingen).
    Men jeg bor næsten en time væk og skal overnatte på vagtværelset når jeg har vagt. Min kollega forvandler derfor en lidt kedelig vagt til at være veninde hygge...
    Uhh! Men udsigten over fyrværkeri plejer at være fantastisk fra sygehuset af!

Min mand har tradition for at blive hjemme hos dyrene og Skype med en engelsk ven.
    ... Og jeg har det fint med at stå i kittel når jeg ser på fyrværkeri og på den måde har mine kollegaer fri til at feste - og jeg fik fri i de centrale juledage!

• #19   28. dec 2017 Jeg skal arbejde i den modsatte ende af landet og er formentlig hjemme omkring kl. 23. Efter sådan en 17-timers arbejdsdag, så skal jeg bare hygge alene smiley

Mad står arbejdet for, så det er spændende.

• #20   28. dec 2017 Nytår hjemme pga hest og hund - sammen med min lille familie, maden er børnemenu smiley

Kommentér på:
Nytårs mad og skal i noget vildt?

Annonce