{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

Oestress til meget hoppede hopper? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet Oestress fra NAF til hopper der bliver anderledes pga hormoner?

Jeg havde nogle penge til gode i en rideudstyrsbutik i dag og så faldt jeg over dette produkt, og købte det så. Har nemlig før hørt om folk der snakkede om det, så tænkte jeg ville give det et skud.

Min hest har det nemlig med at blive lidt på tværs i perioden hvor hun er hestegal, så jeg kunne jo prøve dette. Men vil lige høre om nogen har prøvet at det har virket? Ellers er det jo måske spild af tid at proppe i hesten smiley

Hvornår ville i give det og i hvor lang tid af gangen? For hvis det virker så ved man jo i princippet ikke om hesten stadig er anderledes før man er stoppet igen.
Hvor hurtigt virker det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oestress til meget hoppede hopper?
  • #1   27. dec 2017 Jeg har brugt det til min hoppe i en periode, men det har ikke haft nogen effekt på hende.

Jeg har prøvet at give hende det op til og under hendes brunst perioder og også hvor hun har fået det i mellem 2 brunster, men det har ikke haft nogen effekt.

Samtidig syntes hun så heller ikke hun gad spise det udover hvis det var rørt i en stor potion mash, og hun er ellers normalt ikke kræsen smiley

• #2   27. dec 2017 Okay, det er spændende så! Har hørt om nogle hvor det virkede godt, så det er måske forskelligt fra hest til hest - ligesom alt andet smiley men rart at vide! Er spændt på om min hest gider æde det så..

Kommentér på:
Oestress til meget hoppede hopper?

Annonce