{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

Glade dejlige jul - Hvad fik du? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg'er

Jeg håber at I havde en rigtig god aften igår, med alt hvad der høre til.
Men nu sidder jeg her og bliver nysgerrig, hvad fik I af skønne gaver? Blev du overrasket og blev det største ønske opfyldt? smiley

Jeg selv kan starte og sige, at jeg havde en skøn jul og fik givet nogle gode gaver til de mennesker, som jeg holder af. Jeg fik en "fold ud" skammel (som skal stå ved hestene) og en håndstøvsuger smiley

Håber at I vil være med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glade dejlige jul - Hvad fik du?
  • #1   25. dec 2017 Har haft en rigtig dejlig jul med mine forældre og min mormor :).

Har fået:

Alle 3 biler film på DVD
    Et gavekort til rosengårdcentret
    En deo + en parfume
    850kr
    En pakke chokoladekringler
    To Harry Potter halskæder - en med en time turner og en med Hermiones tryllestav
    En nøglering med the sorting hat

:).

• #2   25. dec 2017 Jeg fik sådan set hvad jeg ønskede mig. smiley

Fik:

Tommy Hilfiger vinterjakke.
    Daniel Wellington ur.
    Calvin Klein undertøj.
    Gavekort til H&M.
    Gavekort til Matas.
    Håndcreme og Body Oil fra Plaisir.
    Iphone cover fra IdealOfSweeden.

• #3   25. dec 2017 Hold da fast, skønne gaver begge to smiley

• #4   25. dec 2017 Jeg fik helt enormt meget, men for lige at pege lidt ud:
    Kenwood køkkenmaskine m. kødhakker og foodprocessor
    Øreringe af min kæreste
    Gavekort til 3 dages weekendferie fra min kæreste
    Halskæde med Bornholm af mine svigerforældre (min kæreste er bornholmer)
    Tallerkner
    Kopper
    Gavekort til Matas
    Stegetermometer
    Brødkurv fra Erik Bagger
    Og en masse andet. Jeg fik alt det jeg havde ønsket mig og mere til smiley

• #5   25. dec 2017 Ballonfisken: Gode gaver smiley Jeg glemte selv at nævne, at jeg også fik en lædergrime af min søde veninde smiley

• #6   25. dec 2017 Havde en rigtig skøn jul!!

Jeg fik:
    OneK glossy ridehjelm
    Riflet kähler vase
    Uldtæppe
    Parfume fra YSL
    Vasketøjskurv fra Hay
    Taske
    En trøje
    Klokker fra RBH
    En paninigrill

Så det er jeg super glad for smiley

• #8   25. dec 2017 Jeg har også været så heldig, at få en masse gode gaver! smiley

- En håndmixer
    - En minihakker
    - Et toast- og vaffeljern (2-i-1)
    - 3 Nobili kuppel-fyrfadsstager fra Kähler
    - 1 Nobili juletræs-fyrfadsstage fra Kähler
    - 2 Royal Copenhagen kopper
    - Læderhandsker
    - En watercolor brushpen
    - 1500 kr.

Jeg får lidt flere gaver i dag, og mangler stadig lidt fra min mormor og morfar også. smiley

• #9   25. dec 2017 Havde en okay juleaften.
    Der var nogle ting der for mig virkelig er jul, som vi ikke havde med..
    Bl.a fik vi kun flæskesteg.
    Det er første år nogensinde jeg ikke har fået and.
    Ingen pakkespil. Gaveræs i stedet for gaveudpakning. Det var bare som om det skulle overståes..

Senere tog vi hjem til mine forældre og sp blev der spillet of snakket til langt ud på natten..

Jeg fik en elgrill. Sådan en kombi til alm grill, som toaster og kødtoaster.
    Så fik jeg middags- og frokosttallerkner fra Poul Pava.
    En salatskål fra Poul Pava
    Gavekort på 1800 til ridetøj/udstyr
    Parfumeæske
    Tapas kogebog
    En kødhammer

• #10   25. dec 2017 Jamen jeg har da været overrasket, men også vidst en af gaverne smiley men alt andet kom bag på mig smiley

Ikke heste relateret.
    3 ansigts masker.
    8 neglelakker.
    nail stamp.
    rimmel pakke med mascara, eyeliner og neglelak.
    2 pakker fysio tape.
    dry shampoo.
    ansingtsrens
    og en lang "trøje" kind of smiley

Heste relateret.
    hesteliniment.
    stævne bukser.
    læder balsam.
    og gaven jeg håbede på, et par sorte stigeremme og et par brune smiley jeg har længe ønsket mig at skifte mine gamle ud, de sorte jeg bruger er pænt slidte, og de brune jeg har har tjent mig i lige knao 9 år XD

Alt i alt nogle rigtig fine gaver smiley selvom jeg har en politik om at jeg ikke vil have neglelak eller makeup fordi jeg ikke bruger det smiley og tøj og sko fordi jeg har for meget XD

• #11   25. dec 2017 Sanne * K: Jeg kender det, vi fik heller ikke julemad eller i hvert fald ikke noget, som jeg vil kalde julemad. Og så var der andre personlige ting, som ikke gjorde julen perfekt. Men de gode ting, sætter jeg så pris på

• #12   25. dec 2017 Har fået nogle fine gaver i år, mangler dog fra svigerfamilien og kæresten, som jeg får i morgen. smiley

Har indtil videre fået:
    Parfume fra Marc Jacobs
    Parfume fra Christina Aguilera
    1000 kr
    Nike sko
    Neglelak
    Mascara fra Clinique
    Halskæde
    Og så har min far betalt min regning til bilen på 1600 kr. Verdens bedste gave, da jeg pt står uden job og kommunen har været meget meget langsom mht penge.

• #13   25. dec 2017 Vi giver ikke gaver i min familie. Men af min veninde fik jeg en bog om natur, kultur, historie og politik i Thule

• #14   25. dec 2017 Havde selv en rigtig god jul, jeg var hjemme ved min far med min kæreste. hans første jul uden hans egen familie.
    Men vi havde en super hyggelig aften

Jeg fik en del gaver som kommer her
    1 sæt undertøj fra hunkemöller
    Godbidder til krikken
    Hårnet fra SD
    Hårbånd med blomster - til stævner
    Sort blonde trøje
    Støvletaske fra catago
    Hvide overtræksbukser til stævne
    Gavekort til H&M
    Støvle aftager
    Hvide ridehandsker
    pandebånd til hovedtøjet
    Stævne nummer
    Massage strigle
    Penge
    Slowfeeder til hesten
    Håndklæder
    statue af en hest der stejler - Medium stor
    Omregistreing af min hest - Mor står som C/O endnu
    Transport gamacher til hesten
    Armbånd og øreringe fra tina lunds serie med hestesko med sten
    (Fik halskæden i årsdags gave for nogen måneder siden )

Så alt i alt en rigtig god jul med gode brugbare gaver smiley

• #15   25. dec 2017 Havde to dejlige aftener de sidste dage. Lille juleaften med min familie og rigtig juleaften med mandens familien. Det bedste af det hele var at se børnene pakke gaver op smiley

Jeg fik:

Pikeur ridebukser
    Billet til hingstekåring
    Halstørklæde
    En cardigan
    To basis toppe
    Øreringe
    Hovedpude
    En bordløber
    Et Royal Copenhagen krus
    Strømper
    James Bond dvd boks

• #16   25. dec 2017 Fik faktisk alt jeg ønskede mig smiley
    En ny radio til min bil
    Måtter til min bil
    Gavekort på præcist beløb til min nye seng
    Varm chokolade
    En dejlig varm trøje
    En god gin og en date på en super god restaurant
    Cafebesøg for to
    Gavekort til Matas
    Lidt lommepenge til den kommende Thailands tur
    Penge

Har faktisk ikke fået noget til hesten i år, men vi mangler heller ikke noget smiley

• #17   25. dec 2017 Jeg fik en kalender bog en tynd kedeldragt og en grime.
    Og lovning om en ny hest i det nye år
    Alt var som altid stille og roligt
    Det er mig som laver mad så det bliver din jeg vil have det
    Vh Annette

• #19   25. dec 2017 Jeg havde en dejlig aften, kun én kontrovers med min søster (det er Stort!! selvom jeg havde satset på ingen), og så hyggede vi ellers bare; mig, min søster, mor og far. Vi slappede af (havde været strategisk og taget joggintøj på så der var plads til al maden!), spiste, spillede, spiste ris à la mande, spillede noget mere, pakkede gaver op og afsluttede spillet. Vi lå allesammen i sengene senest 00.30, og var enige om at vi er blevet for gamle til det her ræs(vi er hhv 23, 27, 56x2) smiley

Jeg blev noget overrasket med gaver! Havde regnet med blot 1 max 2 gaver herhjemme, og ingen fra venner osv, men blev godt overrasket!

• Fra mor/far/søster: min elskede bamse (havde den fra jeg var 1) flot indrammet (og jeg havde LIGE spekuleret over hvornår det skete!) og min barnebluse (Mors lille Teorist) lavet til pude
    • fra mor/far: Lyngby vasesæt
    • Fra mine bedste veninder hjemme i Thy: cykel (brugt, men fantastisk!)
    • Fra farmor: OBH Nordica stavblender
    • Fra bedste veninde herhjemmefra: KÆMPE lærred med billeder af hende og jeg fra hendes bryllup, og af mig og hendes søn (min elskede reservenevø). Her måtte jeg simpelthen fælde en tåre, fordi det rammer så dybt, eftersom jeg ikke ser dem så ofte.
    • Fra mormor/morfar aka Nisserne: to pakker lakridste og hjemmestrikkede strømper (jaaaaas!)
    • Fra svigerfamilien (en af dem der virkelig kom bag på mig!) : et sæt fine øreringe og et flooot billede af svigermor og hendes kæreste (har sagt det kommer op og hænge i den nye lejlighed!)

Har endnu intet fået fra min kæreste, men det kommer til januar smiley

• #20   25. dec 2017 Jeg havde en dejlig aften med familien smiley

Den bedste gave jeg fik var fra min mand en flod ny OS trense, jeg havde også fødselsdag igår så det var både fødselsdagsgave og julegave. Det var så flot og overvældende og få sådan en flot trense.

Ellers fik jeg gavekort til vero moda og H og M. Strømper, thermoundertøj, etly klarborg nisser. Ny pæne støvler, en bluse. Og så fik manden og jer en fælles gave med krus fra Royal Copenhagen og med penge til hjælpe til nye møbler smiley

• #21   25. dec 2017 en bamse kanin og tæppe til den lille
    en giraf sutteklud til den lille
    6 nye badehåndklæder
    1400 kr
    gavekort til h&m(250kr), matas(250kr) og change lingeri(500kr).

jeg er virkelig blevet forkælet!! smiley

• #22   25. dec 2017 Vi havde en skøn jul med lækker mad og hyggelig stemning smiley

Jeg har fået penge i julegave, da jeg er ved at spare sammen til en ny sadel til Zacko. Og så har jeg selv købt en julegave til Zacko og jeg i form af et online kursus i hestemassage smiley

• #23   25. dec 2017
    HV Polo vinterjakke
    300 kr gavekort til Horze
    Eskadron forbensdressurgamacher

That's it smiley Jeg ved jakken har været meget dyr, den er fra mine forældre. Og i min familie giver vi ikke gaver til folk der er over 18 år - så jeg får kun gaver fra min lillesøster, farmor ( som min mor køber ) og forældre.

Men jeg er glad for gaverne.

• #24   25. dec 2017 Jeg har for første gang(!) haft en jul hvor der ikke er én gave jeg er blevet sådan lidt "meh" overfor. Jeg har ikke fået sindssygt mange gaver, men jeg ved at de har været dyre, og jeg er sindssygt glad! Alt undtagen én stod på min ønskeliste smiley

Af min veninde fik jeg en sensitive precision beauty styler fra matas, til at ordne bryn, armhuler og bikinilinje. Den er længe afprøvet - tror aldrig at jeg har haft SÅ flotte øjenbryn! smiley

Af min bedste veninde / kusine fik jeg den her: https://www.emp-shop.dk/p/solemnly-swear/336997.html#q=harry%20potter&prefn1=gender&sz=36&start=66&prefv1=2 I str M. Jeg ELSKER Harry Potter, og teksten på trøjen beskriver bare mig perfekt. Jeg kan godt mærke at den er i str M, men jeg NÆGTER at bytte den til en str L. BARE VENT! Når jeg er under 65 kg, så kommer jeg til at ligne en halv milion i den.
    Det gør ikke noget at den er str M, kan sagtens bruge den, meeen den sidder lidt.. tæt xD

Af mine forældre:
    En LÆKKER ny vinterjakke, i sort og med pels om hætten og for indeni. Og så i SORT! Jeg er glad for min nuværende armygrønne, men den kan ikke fås længere og så er den for lille.. Så jeg har gået hele vinteren sådan lidt... Jeg er så glad for den jakke, men måske jeg er nød til at købe en ny næste år... Jeg ønskede mig nemlig ikke en jakke, da jeg er utrolig kræsen ang. jakker - specielt fordi at mange vinterjakker får mig til at ligne en lille prop der har taget en del kilo på. Men den er bare PERFEKT! mine forældre har bare lige ramt plet! Udover at den er en str M også.. I Jakker skal jeg gerne ha en str L pga min barm -.-' Men min mor har sagt at når jeg er vild med den model, så skal jeg bare ha den byttet en størrelse større. Tør slet slet ikke tænke på hvad den har kostet dem!

Og så fik jeg et kamera stativ til mit kamera, som jeg har manglet i LÆNGE ..

Af min søster og hendes kæreste fik jeg:
    En flænge i himlen, på bog. Og så fik jeg altså også at vide at jeg ikke behøver at ønske mig Harry Potter bøger, jeg kan låne hendes så tit jeg vil. Tjaeh, jeg har stadig tænkt mig at købe dem selv smiley
    Og så fik jeg et billede af mig og min niece i ramme fra da hun var en uge gammel. Tjaeh - måske jeg er blevet bare en smule glad for den lille størrelse smiley

Af min bror, der fik jeg nok det der overraskede mig allermest.
    Han gav mig nemlig en tegneplade! I 5-6 år har jeg ønsket mig en tegneplade, og mine forældre og min søster har ALDRIG kunnet skaffe en..
    Og så kommer min bror bare lige og skaffer en så let som intet! Jeg er VILD med den, og den fungere lige præcis som jeg havde drømt om - nu bliver det en leg at redigere billeder smiley

Alt i alt, var det nok nærmere min fars og min søsters jul. Kæft de fik mange gaver! smiley Men jeg klager ikke - jeg fik DYRE gaver! o.O Og jeg var vild med dem alle sammen!

• #25   25. dec 2017 Jeg fik et spisebord fra IKEA som jeg har snakket om i et godt stykke tid efterhånden.
    gavekort til IKEA
    2 styks bestik sæt, så det ene skal byttes.
    høretelefoner
    nogle køkkenknive
    og en nespresso maskine/kapsel maskine

• #26   25. dec 2017 Havde en hyggelig aften med nogle gode gaver. Fik en Blink 182 t-shirt, en kortærmet hættetrøje, en almindelig hættetrøje, et ur, en dyne (tiltrængt, men den skal desværre byttes, da den vil blive for varm) og 28.000 perler (perleplade perler)

• #27   25. dec 2017 Havde en super hyggelig aften smiley
    Mig og kæresten står og skal flytte i lejlighed snart, så vi har ønsket os flest flytte hjemmefra ting smiley

Kähler gulvvase - favorit gave! smiley
    Kähler krukke
    Knivsæt
    Elkedel
    Grydesæt og pande
    Vase
    Køkkenvægt
    1 mellem, 2 små og et rundt fad
    2 skåle
    2 Viskestykker
    Sengetøj og Lagner

Og et gavekort til ikea

• #28   25. dec 2017 Ikke én eneste hesterelateret ting i år smiley

- Håndmixer
    - Termokande
    - Salt- og peberkværnsæt
    - Gavekort til H&M
    - Vandfontæne (til min kat...)
    - Et sæt tøj
    - Et sæt undertøj
    - Cremer fra Matas
    - En bil (får den nok først fra engang i januar. Mine forældres gamle. Der er ikke smidt penge efter den, de købte bare ny, og var træt af at jeg alligevel altid skulle låne den til at køre hest. hæhæhæh)
    - 10.000 kr (Bedsteforældrene har lige solgt hus. Jeg er normalt ikke så forkælet smiley )

• #30   25. dec 2017 Havde en dejlig jul herhjemme med sviger forældrene.
    Blev mere begavet end forventet smiley
    Fik:
    Fairplay gråt spring underlag med sten i kanten.
    Veredus carbon gel vento forbens gamacher
    RBH lændedækken i Thyme green
    Div. Opbevarings holdere (3stk)
    En pakke postkasse
    Og en 10m flagstang til haven smiley

Så jeg er ganske glad og tilfreds smiley

• #31   25. dec 2017 Har haft en rigtig dejlig, stille og rolig juleaften smiley
    Jeg fik:
    En bluse.
    En ansigtscreme
    En pynte sæbe med teksten "Love you to the moon and back." Denne fik jeg af min søster, og det underlige med at denne sætning viser sig rundt omkring, og gør den til noget særligt for os, er at jeg sagde til mine søstre da de var små: "Jeg elsker deres helt til månen og tilbage igen" Dette er over 25 år siden..
    Et par flasker vin.
    En æske konfekt.
    Uld undertøj.
    To par lange uld strømper.
    En ny elkedel.
    Et par nye Bh'er.
    Back on Track handsker.
    Og dette billede/poster/citat smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #32   25. dec 2017 Jeg har haft en dejlig juleaften med min mor og hunden, samt et spontant kort visit hos farmor, far og gudfar smiley

Har fået:
    Hvidt sengetæppe
    Hvidløgskrukke
    Kähler vase
    Bodywash + 200 kr

Har også fået gave fra "hesten" smiley Et billede af hende og jeg sat i glas og ramme smiley

Har ikke fået gave fra min far og hans kone, samt mine stedbrødre endnu, da vores juleaften i morgen desværre må aflyses grundet sygdom, så vi udveksler gaver senere og min kæreste kommer onsdag, så vi udveksler gaver der smiley

• #33   25. dec 2017 jeg fik
    1 krimi bog
    1 skrivesæt
    1 halskæde med engel
    1 halskæde med kat
    2 sæt øreringe katte
    2 ravarmbånd
    1 par bamsestøvler
    1 bluse med kattemotiv
    1 par fløjsbukser
    1 par leggeings
    1 par fleeceleggings
    1 pude med siameser
    1 tandbørste + tandbørsteholder
    1 par grønsagshandsker (????)
    1 ske med kat
    1 gaveæske fra matas
    1 shower også fra matas
    1 par ørevarmer

så jeg har vist fået hvad jeg ønskede mig. manglede kun en ting: et varmetæppe.

• #34   25. dec 2017 Virkelig nogle skønne ting I har fået folkens smiley smiley

• #35   25. dec 2017 Jeg havde en dejlig aften - fik overrasket en veninde som jeg gav en hakker fra Tupperware, og en anden som fik et par vinterridestøvler - de blev så glade begge to, at det egentlig var gave nok til mig smiley

Fik en vg1 godkendt Scharfhjelm af mine forældre og lillebror, en kasse med chokolade, ben til hunden, tape (ja, tape!) og et håndlavet halsbånd til min hund af min veninde, en deo og parfume af tante og onkel, gavekort til Salling fra mit arbejde, og penge af mine bedsteforældre smiley

• #36   25. dec 2017 Hass: Der er bare ikke noget bedre, end at se andre blive glade over det, som man selv har givet dem smiley smiley

• #37   25. dec 2017 jeg har det altid bedre med at give end at modtage

elsker at købe gaver til andre. faktisk har jeg tidligere købt for rigtig mange penge til min familie - tror de fik for 7-800 kr hver (mine forældre, min lillebror og hans kærste). Men har valgt at sætte en grænse nu til min lillebror og kærsten. For nu er de oppe på fire drenge (?)
    vi bruger også det med at dyrene giver gaver. så jeg køber gaver fra misserne. så de får vi også lidt ekstra
    mine forældre får stadig for en del penge. de får også adventsgaver og nytårsgaver

• #38   25. dec 2017 anja n: Jeg er fuldstændig enig. I år gav jeg fx også min mormor en ipad + cover og af alle mine dyr fik hun en sølv halskæde og selvfølgelig også nogle små adventsgaver. Det er så hyggeligt smiley

• #39   25. dec 2017 Dyrene giver også gaver her smiley

Mvh TT

• #40   25. dec 2017 TT: Ja da! De skal også være med smiley

• #41   25. dec 2017 Ih, ja hvad fik jeg ikke... smiley
    Jeg fik en masse gode gaver, men blandt andet fik jeg:

- Canon objektiv med høj blænde, så jeg kan tage gode, lyse billeder!
    - Stor plakat med hestens gangarter fra Ping Pong Posters og en ramme til
    - Taske med plads til alle mine objektiver og mit kamera
    - Dressurpisk med gelhåndtag
    - Et par varme ridehandsker
    - Striglekasse (fordi jeg har rod i tasken!)
    - 5 par luffer (nogle skal vist byttes :p)
    - En masse oplevelser, men bl.a. Et weekendophold med min kæreste

• #42   25. dec 2017 Bidløse Madsen: Hele 5 par luffer smiley Det var ellers ikke så lidt smiley

• #43   25. dec 2017 Haha, jamen der var ikke lige blevet talt om gaverne, tror jeg, for jeg fik vanter af både "julemanden" (mine svigerforældre), min kærestes fætre, min søster og hendes familie, og begge mine mostre smiley De synes i hvert fald ikke, at jeg skal fryse! smiley

• #44   25. dec 2017 Hehe, sådan kan det gå smiley Men nej fryse det kommer du da i hvert fald ikke til smiley

• #45   26. dec 2017 I hvert fald ikke på hænderne! smiley

• #47   26. dec 2017 Hvad gav I egentligt jeres dyr? smiley
    Jeg gav mine heste en ny grime hver, godbidder, lædergrimen som min veninde gav dem, et messingskilt med navn som skal på, en telepati og ellers nogle gulerødder og en masse hygge.

Hunden fik et nyt halsbånd og alle gnaverne fik et ekstra nus bag øret smiley

• #48   26. dec 2017 Min hest fik intet. Mangler ikke noget til hende, hun bliver forkælet nok året rundt.
    Dog skal hun have en omgang massage/fys når vi engang er lidt længere inde i genoptræningen. smiley

• #49   26. dec 2017 Intet til hestene I år :).

• #50   26. dec 2017 Ej heller intet til hestene i år da økonomien ikke er til det smiley

Mvh TT

• #51   26. dec 2017 hestene fik en himmalya saltsten hver og så lidt ekstra godt i krybben. + lidt ekstra hø

kattene fik et nyt kradsetræ - det blev dog sat op i starten i december. Og så fik de et kradsetræ i pap til juleaften - i form af en kane

men ellers får dyrene næsten hver mdr noget nyt når jeg bestiller fra zooplus

• #52   26. dec 2017 Mine dyr får aldrig noget til jul, for min økonomi er julen dyr nok uden at inkludere dem.
    Men når vi når til at det bliver lidt varmere, så skal Hope have sin sadel tilpasset, sine tænder tjekket, hun skal ha ny grime (Forbandet af ha' unghest der vokser ud af str cob..) og er jeg rigtig uheldig, så skal hun også have ny trense. Så tror egentlig at hun får ting nok smiley Men SÅ er vi også klar til at komme igang med at ride!
    Lotte får lov til at æde græs, det er Lottes gave smiley Hun får en mundkurv gør hun.

• #53   26. dec 2017 Ingen decideret julegave til min hest heller, men hun skal have massage d. 2/1 smiley

• #54   27. dec 2017 Har I nogle massører I kan anbefale i jylland? smiley

• #55   27. dec 2017 Tina von Hirsch
    Hendes facebooksider:
    Massage v/Tina von Hirsch
    Hestemassage v/Tina vin Hirsch

Det gode er hun både kan massere heste og mennesker.
    Til hesten kan hun ledmobilisering, kranio sakral terapi og alm massage.
    Til de tobenede kan hun massage, øreakupunktur, zoneterapi og kosmetisk akupunktur.

• #56   27. dec 2017 Tusind tak Sanne smiley

• #57   27. dec 2017 Jeg havde også en dejlig jul smiley
    Jeg fik :

2X gavekort på 300 til matas ,

En mega flot halskæde fra Pilgrim,

En luksus tegnetaske med forskellige blyanter og hvad der ellers høre til ,

En duft flaske til badeværelset ,

En parfume lækre håndklæder ,

En smoothie blender ,
    et gopro selfie stick,

et mega flot lændedækken i blå til Luna fra Fairfield ,

Et lilla skridt tæppe

og en lilla strigle kasse smiley smiley

• #58   27. dec 2017 Hold da fast nogle skønne ting smiley

• #59   27. dec 2017 Jeg ved faktisk ikke, hvad hende der kommer hos os på tirsdag hedder smiley Det er ikke mig, der har bestilt hende, men hun er under uddannelse og koster derfor kun 150 kroner for massage til hest. smiley
    Men jeg ved i hvert fald, hvem man overhovedet ikke skal vælge!! I hvert fald hvis man ønsker, at ens hest kan gå på alle fire ben bagefter også.

• #60   27. dec 2017 Haha, helt iorden smiley Hvis du vil, må du gerne sende mig hendes navn, når hun har været forbi. Og vil da egentlig gerne vide, hvem der ikke skal have lov til at røre min heste, hvis du vil oplyse deres navne smiley smiley

• #61   27. dec 2017 Jeg skal nok se, om jeg kan huske at skrive hendes navn, når jeg ved det smiley Lone Wollesen kan jeg ikke anbefale. smiley

• #62   27. dec 2017 Tak, okay så bliver det i hvert fald ikke hende smiley

• #63   27. dec 2017 Hvor i landet holder du til, Mille?
    Jeg kører ud fra min adresse i Holstebro kommune.

Jeg er uddannet fysiurgisk hesteterapeut, og har sidenhen videreuddannet mig indenfor kranio-sakral terapien og blødvævsmobilisering.

Du kan se mere på www.helhedshest.dk

• #64   27. dec 2017 Jeg kommer fra Vejle området smiley

• #65   27. dec 2017 Det er alligevel ca 1,5 time fra min bopæl... (:
    Jeg har en kollega i Fredericia, hvis det er du er interesseret i en fysiurgisk hesteterapeut? (:

• #68   28. dec 2017 Min far har lige været forbi med en slowcooker og et Matas gavekort.. jeg tisser lidt i bukserne over den slowcooker!!! smiley

• #69   28. dec 2017 I tirsdags fik jeg gaver af min kæreste og svigerfamilie.

Af kæresten fik jeg en halskæde med vedhæng, som han selv havde udpeget. Et L for mit navn, et uendelighedstegn og to hjerter indgraveret i rundt sølvsmykke. Udover det fik jeg en ring jeg længe har ønsket mig. Nemlig et uendelighedstegn. Har både øreringene og halskæden, som jeg fik af min mor for nogle år siden. smiley

Af svigermor og hendes kæreste fik vi en topmadras, 12 store glas og 2 bestik sæt.

Af min svigerinde fik vi sikkerhedsnet til vores vinduer, så kattene ikke kan kravle ud samt to foderskåle hvor deres navne var skrevet på.

Af hans mormor og morfar fik vi en elpisker.
    Dejlige gaver! smiley

Kommentér på:
Glade dejlige jul - Hvad fik du?

Annonce