{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kan de det?
  • #1   10. maj 2007 nej min er ikke hun kommer fra en dyrlæge. :).. JEG FATTER heller ikk mennersker kan gøre det

• #2   10. maj 2007 nej heldigvis..

• #3   10. maj 2007 man kan godt lidt sige at min er, han blev redet alt for hårdt da han var 3 år han kunne gå LA og det endte med at han fik en skade, og i dag når jeg rider ham skal jeg passe på med at presse ham for meget, for ellers kan han finde på alt muligt sygt, og det er fordi han blev presset for meget

• #4   10. maj 2007 Lukas er aldrig blevet mishandlet... Jo... Når der ikke er foder i krybben når han kommer ind, så er han klar til at ringe til dyreværnet!

• #6   10. maj 2007 nej det er min heldigvis heller ikke blevet.
    men min gamle hoppe har været udsat for et eller andet, for den skulle total bedøves når smeden kom ellers splittede den det hele ad..

• #7   10. maj 2007 min hest har tydelige ar efter en grim fortid, jeg søgte lidt rundt og fandt nogle tidligere ejere, (hun har ar i hovedet som passer på en grime, plus et hak ind i næsebenet)

Jeg fandt så ud af at hendes første ejer ikke skiftede grime på hende da hun voksede så grimen var ved at 'gro' ind i næsebenet) eftr disse smerter kunne man ikke binde hende,da hun gik i panik
    hun var ikke blevet passet, men alligevel brugt som avlshoppe?
    hun skulle bedøves når smeden kom osv..

Men nu er hun from som et lam smiley

• #8   10. maj 2007 Kaido min tidligere pony (se fotoalbum) han har været blevet mishandlet..

og Bonnie min nuværende hest, har været hos en rytter der var meget effektiv med pisken i hånden (som nok er skyld i at hun er så bange for piske nu), og ejeren før mig, pressede hende meget til at springe højder hun slet ikke var klar til..

• #10   10. maj 2007 Vores er aldrig blevet mishandlet så vidt jeg ved. Pauline er en smule bange for dyrlægen, og skal bedøves hvis han skal tjekke hende grundigt, men det kommer ikke af mishandling (jeg er også tandkæge skræk, men er aldrig blevet mishandlet af en tandlæge) Molly så det som mishandling at vi sidste år red på hende, men det var for hendes egen bedste, for hun trængte til motionen, den må vi give hende på en anden måde nu, da hun har meget ømme forben, stakkels gamle hest.

Min far har flere gange haft mishandlede ponyer i stalden som han har taget. "stjålet faktisk", med politiets tilladelse hvor han har hjulpet dem på ret kurs, og så solgt/givet dem væk til ordenlige familier, der har kunnet arbejde videre med dem.

• #11   10. maj 2007 kahlua havde mange særheder da jeg købte hende. hun kunne måske som minimum være blevet behandlet helt forkert men tror ikke hun har været udsat for direkte mishandling. måske snarere blevet lidt forsømt.
    molly voksede op hos stutteriet jeg købte hende af og de behandlede deres heste godt.

derimod kender jeg en sød lille pony som stadig er meget sky. for 3 år siden var han ejet af verdens største svin som skoddede cigaretter i rumpen på ham, piskede ham for sjov, slog ham osv. han er kun 113 i stg så han kan ikke rigtig gøre noget da manden var meget stærkere. det er så ærgeligt den slags, men heldigvis har han fået det meget bedre selvom han ikke stoler på fremmede.

• #12   10. maj 2007 min er.... han blev tæsket med alverdens ting da han var plag... han har gudskelov tillid til alle nu...

• #13   10. maj 2007 Min gamle pony Beauty var meget bange for fremmede, og bed tit ud efter folk. Stolede ikke rigtig på nogle. Og var hovedsky. Tror ikke hun er blevet direkte mishandlet, men bare ikk snakket nok med. Hun knyttede sig meget til én person. F.eks. kunne jeg gøre ALT ved hende, men andre var hun bange for. Men det er heldigvis blevet meget bedre.

Ian har haft noget af den bedste opvoksning en hest kan få tror jeg smiley hehe. Han var avlerens første føl og derfor fik han meget opmærksomhed d; ! Han har bl.a. som i kan se i hans profil flere gange været inde i hendes hus smiley Og med på stranden og det hele d; Så han er bestemt ik blevet behandlet dårligt, men han kan til tider have MEGET ondt af sig selv, hvis jeg f.eks. ikke lige har en gulerod med til ham bliver han utrolig fornærmet smiley

• #14   10. maj 2007 Nej SG er ike blevet mishandlet. Hun er købt direkte fra avler også, så hun har heller ike været ved så mange forskellige. smiley kun mig og avler. smiley

Kommentér på:
hvordan kan de det?

Annonce