815 visninger
|
Oprettet:
Alternativ dyrlæge? OSO opgave {{forumTopicSubject}}
Hej hg.
Jeg skal skrive en oso opgave. Og står derfor og skal finde mit emne. Jeg tænker, at jeg skal vælge en retning med dyr. Og gerne i den lidt mere "alternative afdeling" Men er der nogen uddannelser, fx dyrlægeuddannelsen bare med naturmedicin osv?
Og ellers andre alternative uddannelser med dyr?
Håber at I kan hjælpe
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
Men når man er uddannet, kan man jo kaste sig over forskellige retninger, og hvis du gerne vil skrive om dét, så synes jeg da at du skal prøve at kontakte en af de utallige dyrlæger, som beskæftiger sig i den retning.
Prøv at Google på alternativ dyrlæge, så kommer der en masse forskellige dyrlæger med forskellige "hjertesager" frem. Så kan du jo vælge den, der kommer din smag nærmest - eller prøve at kontakte nogle forskellige.
jan 2013
Følger: 46 Følgere: 13 Emner: 19 Svar: 218
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Fx fysioterapeut, som bliver hestemassør.
Hvis du skriver om alternativ behandling, så skal du være bevidst om, hvor meget / hvor lidt dokumentation man har for effekten.
Massage effekten er fx undersøgt og det varer indtil flere minutter efter massøren har fjernet hænderne. Så, det er ikke effektiv behandling i min verden.
Men folk kan jo også betale af andre grunde, fx fordi det er rart. Jeg har da selv betalt for massage, fordi jeg hellere ville føle velbehag end anspændthed - men jeg bildte mig ikke ind, at jeg ville få mere ud af det...
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 443
Alternativ dyrlæge? OSO opgave