En rigtig god dag.... {{forumTopicSubject}}
håber det er postet rigtig for jeg var lidt i tvivl om det skulle under general eller off topic, men i må bære over med mig....
I dag starter med at vi læsser Lukas (se ham i et af mine fotoalbums), og leverer ham hjemme ved hans nye ejer, HUn hedder Diana, og hun forkæler ham allerede og tror virkelig hun elsker den lille dreng... Han er bare den perfekte hest, rolig flot og hammer dejligt sind.... jae, hvis han var min havde han kostet meget mere, eller aldrig været til salg, for jeg tror aldrig man finder noget så godt igen... men han var jo min fars. må indrømme at selv om jeg ejer April's Nar og elsker hendes lunefulde væsen, så er lukas altså bedre i sindet... Men han får det rigtig godt sammen med Diana, og det er derfor jeg er glad for at han skal bo hos hende.. hans nye navn kommer til at være Lukas' Zhadowfaxe, og hun ligger ham ind på galleriet så snart i får tid, så hvis i ser han venter på optagelse, så godkend ham og hils ham et stort godt velkommen....
senere i dag, skal jeg så ned til April's Nar, som lige pt. står 84.6 km. væk. for at møde Mozart (hingsten på mit profilbillede) de to har det godt sammen, og hun er da også begyndt at blive bedækket af ham... (jubii, så får jeg en følle om 11 måneder). Jeg skal ned til hende fordi jeg savner hende rigtig meget, og så skal hun da også lige kort ud på en lille tur, med hendes nye Kieffer sadel, og så står menuen på snacks af æble, gulerødder, rugbrød og så skal vi prøve om´hun kan lide bananer... men blandet frugt og rugbrød, det er noget af det bedste... så jeg håber bare at det bliver en god dag....
Hvad med jer, har i også noget at se frem til i dag, Bedefredag???
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
Håber vi fanger Bellami på nogle gode billeder, så i rigtig kan se hvor smuk hun er (:
Og ellers skal jeg bare nyyyde det gode vejr, wuhu
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Jeg skal til konfi 10.30 ( Jeg skal konfirmeres )
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Glæder mig, men den åndssvage sadel er ikk kommet endnu. Kommer først på onsdag
Og mine ben er så smadrede af at ride uden sadel o_O
En rigtig god dag....