{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Wintec sadler?"
Wintec sadler??
Hejsa :) Jeg skal ud og finde en ny sadel, [i]desværre :([/i] Jeg ville derfor hører om i ved om der er cutback i nogle af Wintec dressur sadlerne? :) Eller kan anbefalde en anden sadel med us...
Hejsa :) Jeg skal ud og finde en ny sadel, [i]desværre :([/i] Jeg ville derfor hører om i ved om der er cutback i nogle af Wintec dressur sadlerne? :) Eller kan anbefalde en anden sadel med us...
Skrevet af: Louise R - 31. aug 2018
Wintec sadler
Hej alle sammen Jeg skal have kiropraktor til min hest på tirsdag, da han har svært ved at arbejde på venstre volte samt spænder utrolig meget op på den volte - på højre volte er der ingenting. Samt...
Hej alle sammen Jeg skal have kiropraktor til min hest på tirsdag, da han har svært ved at arbejde på venstre volte samt spænder utrolig meget op på den volte - på højre volte er der ingenting. Samt...
Skrevet af: Line Kirstine Nielsen - 10. jun 2017
Spar penge på din forsikring
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 201
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Skal jeg brokke mig, så slider jeg sadlerne op på ca 6-7 år - men så køber jeg en ny, og afsted det går.
Mine heste har gået med Wintec IW siden de er blevet tilredet, og jeg har selv tilpasset og skiftet kopfjern ect fra de var 4 år til nu 9-10 år.
Min berider starter de store stævner på hestene, og er glad for at ride i min Wintec sadel.
Mvh Charlotte
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
aldrig en sadel jeg ville bruge penge på til min hest, jeg syntes det er noget skrammel.
Men wintec lever højt på at folk tror at udskifteligt kopfjern = kan tilpasses en hver hest
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 253
Jeg har en wintec springsadel og vil på længere sigt også gerne have fat i en dressursadel fra wintec. De ligger godt på min hest, og jeg sidder godt i dem
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Så længe man husker at de ikke passer alle heste, bare fordi man kan skifte kopjernet så er de ganske glimerende.
Jeg synes deres dressursadeler er helt glimerende og sidde i - men det er bare ikke alle heste de ligger godt på.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 339
Synes de er nemme at holde rene.
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
Wintec sadler?