{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Foder fra St. Hippolyt {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er begyndt på Natur Müsli fra st. Hippolyt, og har lige købt sådan en Foderskovl specielt fra dem. Hvis der er andre der har den, ved i så hvad Natur müsli går under? For der står navn på en masse forskellige foderprodukter, men kan ikke finde mit.

Derudover - jer der også bruger natur müsli, hvad er jeres erfaringer med det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder fra St. Hippolyt
  • #1   14. sep 2017 Natur musli er dansk. derfor finder du den nok ikke der.

• #2   14. sep 2017 Jeg ville nu veje af, evt finde en bøtte der passer med mængden, så det nemt at hitte ud af. Jeg bruger senior udgaven og er meget glad for den!

• #3   14. sep 2017 Men har lige læst lidt på web siden og der står at 1 liter er 600 g naturmusli, og det samme står ved nutri Star, som er målt af på bøtten. Så kan jeg vel godt regne med at afmåle ligeså meget som der står ved nutri Star under müsli? smiley

Lige til noget andet - der står under naturfoderet at man skal give 100-200 g pr. 100 kg hest dagligt. Hvis man afregner 100 g pr. 100 kg hest, og hesten vejer 500 g, og de får foder 2 gange dagligt, så skal hun kun have 250 g pr. fodring, ikke? smiley

• #4   14. sep 2017 Jo foder ration er pr.dag smiley

• #5   14. sep 2017 min får også naturmusli,og det er det han ser klart flottest ud på,pelsen skinner og han sætte fint muskler og holder huld samtidig

• #6   15. sep 2017 Jeg bruger den til mine og de er ale super pæne i pels og elsker deres foder. Kan godt lide, at de ikke skal have 2-3 kg. om dagen da det ikke er godt for maverne.

Jeg har som en anden skrev målt af og fundet en passende bøtte så jeg ved at 1 bøtte/måler er det der skal bruges ved hvert måltid af natur muslien.
    (Jeg blander dog til 3 af mine konkurrenceheste deres struktur E i så de lige får det ekstra de skal bruge smiley

• #7   16. sep 2017 Jeg er for ca. en måned siden skiftet til natur musli med urter og der er allerede kæmpe forskel at se, hans pels skinner og er lækker blød og glat hvor han før godt kunne være lidt mat eller fluffy i pelsen.
    Jeg elsker at de er dækket ind med vit/min ved kun 100 g. pr. 100 kg. så kan man altid justere og tilsætte Evt. lucerne for tyggetid hvis hesten ikke har fri adgang til grovfoder eller andet hvid den skal tage lidt på.

Fantastisk foder!

Jeg har også vejet af og fundet en bøtte der passer i str. med mængde pr. fodring.
    Så prøv at nulstil en vægt med skovlen på og vej den mængde at du skal bruge pr. fordring, så kan du se hvad der passer?

• #8   16. sep 2017 Ind til videre er jeg også ret glad for foderet, synes min hest ser virkelig godt ud! Jeg giver også lidt lucerne ved siden af og noget chevinal (vitaminer), samt masser wrap smiley
    Altså jeg har forhørt mig ved en fra st. Hippolyt, og hun siger at det skulle passe med det der hedder müsli, og det passer også godt når jeg sammenligner med andet foder på hjemmesiden, så jeg tror den er god nok smiley har nemlig ikke lige en vægt lige nu, så ville være smart hvis jeg bare kunne finde ud af det uden, og det tror jeg også jeg kan smiley

Kommentér på:
Foder fra St. Hippolyt

Annonce