harj.. 12-13 årige {{forumTopicSubject}}
harj.... er der nogen der er 12-13 år som rider hest her inde??
heii...
jeg er jo snart 13... men har reden hest siden jeg var 9.... og begyndte å starte stævner på en oldenborg (en elev hest) som er 160 da jeg var 10.... jeg har reden på rideskole siden jeg var 3 år...... men det der me når man skal til stævner.. det er jeg godt nok lidt træt a
jeg fortryder tit, at jeg har købt sådan en dejlig hest(det gjorde jeg for lidt mere end et år siden).. for når jeg tager til stævner me vennerne, som kommer me deres kat. 3 og 2 ponyer.. hvor jeg skal starte LB spring er det jo 110 for mig men kun 80 for nogen a dem... det syntes jeg er lidt vildt... oz bare en LC hvor de springer 70 og 80... men jeg springer en meter......
nogle gange fortryder jeg meget at jeg startede så tidelige me at ride hest.... for alle dem jeg rider imod.. er jo nogen der er meget ældre end mig.. det er ikk så fedt!!!
men der er nu oz mange gode ting ved det...
jeg ville bar aligevel ønske at jeg havde købt en pony da tiden var.... men kan jo SLET ikk undvære min dejlige shiba nu.......
er der andre der her det samme problem??
Qnuzz'er julie
apr 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 114 Svar: 376
Jeg svarer lige alligevel på dit spørgsmål alligevel, selvom jeg snart er 22 år.
Jeg fik også min første hest da jeg var 9 år, en stor vallak på 167cm.
Og startede som 12 årig med at ride stævner på en fuldblod.
Så jeg har heller aldrig redet pony. Det har jeg aldrig fortrudt.
Tænk på at når dine venner bliver 16 og skal til at have hest, jamen så har du en i forevejen, og skal ikke til at skille dig af med din hypper, som de skal med deres pony, fordi de er blevet for store til den.
Og de klasser som de skal til at starte på hest, dem har du jo startet, og har et langt forspring end dem.
At i ikke lige deltager i de samme klasser, betyder jo ikke at i ikke kan have det sjovt udenfor banen.
Knus Mille.
mar 2004
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 9 Emner: 81 Svar: 197
jeg har det hel lisom i skriver det..... og tak for det i skrev.. føler mig meget mere sikker nu.......
men ali'vel føler jeg bar at jeg går glip a mange ting...
jeg bor i midtjylland... næsten nordjylland...
harj.. 12-13 årige