{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

vudering af pony, råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej, da jeg står i en kraftig overvejelse om at sælge min pony! men men! hvad er hun værd?!

Inden hun blev født fik jeg afvide hun var vuderet til 45.000 pga stamtavle. Så hvad med nu?

hoppe,
8 år
new foreste,
stævnevant,
trailervant,
springer gerne 100/120 i træning, sprunget 135 i enkelt spring og 140 i løsspring,
144 sports type,
er tilkørt og kan masser af sjove tricks,
Kan rides af alle store som små, rides pt af en på 9,
Idiot sikker
Varm på en håndterlig måde.
Handelsundersøgt, inden fejl og mangler, kun gode kommentar og lækker smidighed og en rigtig hoppe med dejligt temperment, gangarter med mild, og dejlig type, sagde dyrelægen.

Hva ville i mene jeg kunne forlange ig hvad ville i selv give.. Eller er der 'steder' man kan kontakte og få vuderet sin pony

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vudering af pony, råd søges
  • #1   14. aug 2017 er hun kåret? hvad har den gået af stævner?

• #2   14. aug 2017 Ikke kåret, umh, pokal stævner som hun har vundet, klubstævner hvor hun også har gode placeringer og snart lidt større stævner, ved ikke helt præcist da jeg ikke har startet spring men mine låner har startet på hende smiley

• #3   14. aug 2017 Den er ikke kåret, men kan selvfølgelig blive det.
    Ingen stævner af nævneværdig værdi, ikke alderssvarende uddannet.

Jeg ville ikke give mere end 20.000 for den, med det forbehold, at jeg absolut ikke kender stamtavlen, så måske en avler vil betale for den. smiley

• #4   14. aug 2017 Ville sige at med den alder og springtalentet er 40.000 realistisk nok. Kan den gå sin grunddressur? Tænker at det er fint den går løb, men man ridder mest dressur og spring rundt i Danmark så mange ville nok gå efter en pony der kan lidt af det smiley Men prøv da at sætte den til de 45 og så vær villig til at gå ned i pris ved rette rytter smiley

• #5   14. aug 2017 Hun går ca la dressur i træning, dog ikke startet det da spring er fortrukne, den har gået løb men ikke mere da hun kørte død, så 35 Ville være passende? smiley

• #6   14. aug 2017
    Hesten er nød til at have gået nogle stævner, i det den går til træning eller er prisen de 20-25 stykker. Den skal skille sig ud fra gennemsnittet hvis den skal over.

• #7   14. aug 2017 tror altså sagtens du kan få 45 fordi hun er så børne venlig!

• #8   14. aug 2017 Jeg har engang fået afvide at hesten ikke går højere end den går til stævner..

min egen kan til træning gå Lb næsten klar til La men har kun startet Ld til stævner, så udfra rigtig manges vurdering især dem der søger heste til stævne brug så går den kun Ld..

Men nok om det.. ud og start nogen stævner få nogen gode resultater som kan dokumenteres og så er den de 45 hver (også i dressur husk det)..

Som den står nu tænker jeg også en 20 max 25

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #9   14. aug 2017 kommer meget an på hvilke klasser hesten er startet i, og om vi taler til D-stævner eller B-stævner.

om hesten springer vand, fyld, alt uden problem?

• #10   14. aug 2017 Hun springer alt smiley

Okay, det dejligt med nogle forslag og indput! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #11   14. aug 2017 hvilke resultater har hesten?

• #12   14. aug 2017 altså må være ærlig så ved jeg ikke hvad "klasser" det er, da jeg er væddeløbs rytter og det mest er tidligere låner som har brugt hende til stævner så om det er det ene eller andet har jeg ikke forstand på ^.^' heh

• #13   14. aug 2017
    Well, så ville hun nok ikke gå til mere end 20-25 stykker da de ikke lyder til hesten har gået noget stævner for nylig. Men at det er et godt stykke tid siden. Er hesten ude af form, skal prisen længere ned.

• #14   15. aug 2017 Okay, tusind tak for alle jeres svar, det giver et dejligt indblik i det hele ????

• #15   15. aug 2017 Et hurtigt opslag på drf go viser at der ingen resultater er registreret, så hvis den har nogle resultater er det kun på klubplan. Det trækker ned i pris ift hvis der havde været resultater eller bare starter på distriktsplan.

På morsiden er der kun kåring i II A, så tror heller ikke det trækker prisen ret meget op.

Jeg ville ikke give mere end maks 25, og så skulle den være MEGET letridelig og fornuftig.

• #16   15. aug 2017 bare kom med den så skal jeg nok sælge den til 40.000kr:)

den behøves overhovedet ikke gå stævner for at være prisen værd.
    mange pony forældre søger en pony der er "til at stole på".
    til deres børn.
    og din hoppe er smuk og en fin str til at kunne bruges til familie hest altså mor datter hest. så hold du fast i de 40.000kr og ikke kun sælg hende til 20-25.
    der også mulighed for at få et føl på hende hvis man ønsker det.
    hun har mange værdier din hoppe.

dette er seføli min mening og nogen vil være uenige lige så vel som jeg er ikke er enig med nogle af de andres meninger.:)

• #17   15. aug 2017 Tak dolly p. Ja hun er perfekt børnepony, du kan gører alt, børn pp 4 kan trække alene med hende og hente hende fra fold, og nem og ride og det er en allemands hest.! smiley

• #18   15. aug 2017 Du har ikke interesse i evt udlån? smiley

Kommentér på:
vudering af pony, råd søges

Annonce