{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Hjemmelavet insekt ride dækken {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, er der nogen der har erfaring med selv at lave det?
Pony er så plaget på tur at det er ubehageligt at være afsted med ham synes jeg.

Har to dækkener med hals der ikke passer vildt godt, så tænkte at de måske kunne bruges til formålet. Samt en masse ekstra spænder og diverse.

Hører gerne alle erfaringer, også hvis det er at anbefale et godt købe ride dækken mod de forbaskede kryb!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet insekt ride dækken
  • #1   1. aug 2017 da jeg skulle finde fluedækken, målte jeg fra halerod til manke. 135cm. jeg købte et på 145. det sad stramt. købte så et på 155. det strammer stadig foran, så den øverste spænde kan ikke lukkes uden at det trykker på luftrøret. se det må være åbent. kan se et på 165 heller ikke vil være stort nok. hesten er kun 165 høj. så man kan ikke regne med at målet fra hale til manke.
    der burde næsten findes en dækkenmager, der kørte rundt ligesom sadelmagerne smiley

• #2   1. aug 2017
    AB rideudstyr har et billigt der fungere ganske glimerende.

• #3   1. aug 2017 Jeg endte med selv at kaste mig over at transformere et dækken til et insektdækken. Synes det er ærgerligt at have 2 dækkener liggende jeg ikke bruger, og når det ene er lappet de første 10 gange er jeg lidt ligeglad med om processen skulle ødelægge det. Skal nok opdaterer med om det lykkes, eller om jeg ender med at købe et nyt smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet insekt ride dækken

Annonce