{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest fælder
  • #1   15. jul 2017 har haft en sletter der fældede det meste af sommeren. hun havde også rigeligt at give af!
    ellers har jeg redet på en pony der tabte alt hår (alt! helt ind til skindet) hvert forår. hun fik en indsprøjtning fra dr. dyr og så var det det. det skulle så gentages hvert år. smiley
    ellers er det meget normalt at nogen heste stadig fælder. det gør min nuværende part også. det er er ikke meget, men det kan ses når han strigles.

• #2   15. jul 2017 min fælder også og det er helt naturligt at de begynder så snart at lyset går den anden vej smiley

• #4   15. jul 2017 Jep mine 2 fælder også.

• #5   15. jul 2017 Er det meget Jeres fælder? Jeg har også sat min på B-vitamin. Han er eneste hest i stalden der pt fælder.

• #7   16. jul 2017 Rosa: Min er Holstener, så heller ikke sådan en pelskugle. Det er heller ikke en hel hest der ligger endnu......nok nærmere en kvart smiley

• #10   18. jul 2017 Jeg har 7 i løsdrift de 2 varmblod fælder og har fået enormt meget underfedt i pelsen? Har ikke oplevet det før på denne årstid? Måske det våde vejr og koldt om natten? De er de 2 der rides dagligt og bliver striglet mest? De får alle vitaminer, men er også gået på b- vitamin med de 2? Ret irriterende da den en går stævner og er sort og den ligner bare en der har skel! Hvidt pels fedt. Bare man klapper den er der håndaftryk? Det er øv. Ponyerne og travhestene er korte og fælder ikke? Mærkeligt?

Kommentér på:
Hest fælder

Annonce