Kan I hjælpe mig? {{forumTopicSubject}}
Min hest (syntes jeg) er det den dejligste hest i verden for han kan virkelig mærke hvordan man har det , men nogle gange synes jeg det er svært at ha hest . Altså man er så afhængig af dem - eller det gør mig egentlig ikk noget , men jeg ku godt savne en ung STOR hest . han er 22 år , fjordhest .
Er der nogen der kan hjælpe mig til hva jeg skal gøre ? Skal man ha det på den måde ? har haft ham 2 år snart og redet ham 2½ år .
er der nogen der vil hjælpe mig som måske kan sætte sig ind i det ?
Og så en anden ting . Jeg skal starte på uddannelse efter sommerferien som frisør . Har man tid til sin hest eller er det en god idé at overveje at sælge ham ? har ikk lyst til at skille mig af med ham men som jeg også beskrev før savner jeg en stor hest , men jeg vil ikk sælge ham for en uddannelse , men har man ikk tiden hver dag til sin hest ?? Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Hvis jeg ender med at finde ud af sku skille mig af med ham vil jeg jo gerne nyde de sidste måneder med ham ...
KH. Anna
jan 2006
Følger: 91 Følgere: 138 Heste: 6 Emner: 400 Svar: 3.368
Jeg har et helt specielt forhold til Djingo , min ældste på 28, og han skal aldrig væk. Men hvis du føler dig og din hest måske er ved at vokse fra hinanden og du tænker på en ny hest, syntes jeg du skulle finde nogle søde mennesker som ville købe / have ham. Hvis du ikke vil sælge ham, men føler du svigter ham når du starter på uddannelse, kunne du måske finde et sted hvor han kunne hygge sig indtil du syntes du havde tiden og lysten igen?
okt 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 1 Emner: 22 Svar: 131
har selv en dejlig lille hoppe på 12 år, hun er kun 1,54 høj og hun har inge speciel gang.. så har os tit overvejet om jeg skulle finde mig en større hest med mere mere gang, kunne være rart at tage til stævne med en hest som bare gik der ud a...
Men så kommer jeg til at tænke på hende, jeg har haft hende i 8 år nu, og jeg ville ikke bytte hende for noget i verden! hun er mit et og alt, og kunne ikke finde på at sælge hende, for tænk nu hvis dem der købte hende ikke var søde ved hende
Men hvis du føler at du ikk får så meget tid til ham, så kunne de jo få en part til ham? Og syns at så længe du syns han er den bedste i verden, så er der jo ingen grund til at sælge ham... syns personligt at den dag man ikke selv syns at man har den bedste hest/pony i verden, så skal man a med den...
og ja, det og har et dyr, kræver meget tid, og den er helt afhænig a en.. men på den anden side, hvis vi er søde ved dem, vil de gøre alt for en
sep 2005
Følger: 63 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 461
Det er simpelthen så svært .. for egentlig er jeg lidt modstander af stævner fordi, hva er det hesten syntes er sjovt ved det her ? Selvfølgelig er der nogle heste som syntes det er helt kanon at komme ud og vise sig frem .. men HVIS man absolut SKAL konkurrere kan man jo gøre på andre måder end at bruge et levende væsen som ikke kan snakke ...
Jeg tror måske som Sabine siger at vi måske er ved at vokse lidt fra hinanden .. eller vores kemi ikke passer helt sammen . For mig går det ikke ud på at skulle ride hver dag , men nås vi så rider skal det også bare være en YESoplevelse for os begge og det er det sjældent ...
Det var virkelig dejligt i skrev for det fik mig også til at se hvad alternativet kunne være (fx. låne ham ud ind til jeg ved jeg har tid til ham) og så jeg ser andre har ældre heste
KH Anna
Kan I hjælpe mig?