{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud til muskelopbygning, anbefal?
  • #1   15. jun 2017 vi bruger M power fra NAF det virker rigtigt godt;)

• #2   15. jun 2017 E-vit modvirker muskelømhed.

Reelt muskelopbygning så kan du måske få lidt udaf fx MaxiRice, da risklid indholde muskelopbygende stoffer - dog i så lille mængde at det nok reelt ikke betyder noget.

Generelt er min oplevelse af de fleste "muskelprodukter" mest består af ekstra vit/min især e-vit, samt protein, og så giver hesten flere kalorier.

Så hvis man ikke ligefrem går ind for steroider ect - ja så er der reelt kun den "hårde" træning der giver pote - bomarbejde og bakker er supergode, og ellers en billiardbillion overgange.

Mvh Charlotte

• #3   15. jun 2017 Muskler kommer af træning ikke foder, altså under forudsætning af der er næringsstoffer nok til stede. Hvilket findes i fleste hest normale foder.

At tildele en masse ekstra vil oftes kun gavne på foderproducenternes bankkonti, med mindre vi snakker virkelig top top ydende heste.

Så ja som Charlotte skriver, så er det træningen som giver musklerne, og træning som opmærksomheden bør rettes mod.

Muskler er ret specifikke, så træn det du ønsker at bruge den hest til. Så du udvikler de muskelgrupper du kan få glæde af.

• #4   15. jun 2017 Jeg bruger den her fra Gold Label og jeg eeeelsker den smiley smiley
    https://www.pegasusrideudstyr.dk/products/vitamin-e1000

• #5   15. jun 2017 Jeg bruger Body Boost fra Equsana... Jeg har kun gode erfaringer med den, og min hest ser skide godt ud smiley

• #6   15. jun 2017 E-Amino synes jeg virker godt. Da min unge hest skulle til at lave mere, gik han "kold" ud af det blå, hver gang. Regnede med, at det var mælkesyre. E-amino virkede med det samme, og det gav overskuddet til, at musklerne begyndte at komme.

• #7   15. jun 2017 Tak for svar smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #8   15. jun 2017 korrekt daglig fodring, så hesten krop har bedst mulige forudsætninger under belastning.

div. tilskud er vitterligt spild af penge.

muskel opbygning kommer ved at musklerne bliver "ødelagt" brugt - ikke ved at give tilskud (med mindre at vi taler anabolske steroider som tilskud, selvom at selv de kræver at musklerne aktiveres)

Kommentér på:
Tilskud til muskelopbygning, anbefal?

Annonce