{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe hest - mus. Erfaringer?
  • #1   13. maj 2017 Haha, er det mon din besked på facebook, jeg også lige har skrevet på?

Jeg købte en hest på 2 år og 3 mdr - velvidende, han havde 2 mus, en i hasen, højre bagben, og så en i en kode i forbenet, (meget lille).

Begge mus blev fjernet et par mdr efter, så boksro m. trækketure og så ellers ud og være alm. unghest igen.

I dag er han 4 år gammel - og i fuld ridning, (som man nu engang rider en unghest, så 3-4 gange om ugen). Ingen problemer med mus, og han følges af dyrlæge og fys/osteopat jævnligt, (er god til at få lidt småskrammer andre steder, desværre, så vi har tit besøg).

Så jeg vil sige go for it. Mus skal man ikke være så bange for - siger min dyrlæge - så længe de bare ikke sidder for højt eller er særligt besværlige. Og så er det smart at fjerne dem på en unghest, da jo tidligere, man fjerner dem, jo mindre chance for problemer smiley

Held og lykke! Lad du dig ikke skræmme af fjernede mus. De fleste forsikringer forsikrer endda benene igen efter operation uden forbehold smiley

profilbillede
  • #2   13. maj 2017 kommer helt an på hvor de mus sidder..
    om jeg ville betænke mig

• #3   13. maj 2017 Miv. Musen sad på højre forben ved koden

• #4   13. maj 2017 Lad vær med at købe dig til problem smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   13. maj 2017 alt efter musens placering, så er det sjældent at det nogensinde får problemer for hesten.

Heste med mus, er en nem måde at skaffe sig en billig og god hest på.

• #6   13. maj 2017 der er forskel på om den sidder så den kan andre.men tænker hvis den er opereret væk sidder den nok i et led..
    hvor gammel er hesten og hvad har den været brugt til? spiller også ind. er den kun lige tilredet så ville jeg nok ikke tage chancen med mindre 1 afstamning virkelig lovede klasse. og 2 prisen var meget afspejlet af det.. der findes så mange heste derude idag som sælges så jeg ville nok se på andre .
    men 3 ny tilredet nej jeg ville lunte videre

er den eks 10 og redet uden men hele livet ja så er sagen jo noget andet smiley

• #7   13. maj 2017 Min fik fjernet en mus som 2 års og har ingen mén - hvis ikke jeg vidste det, ville jeg aldrig have opdaget det smiley

Kommentér på:
Købe hest - mus. Erfaringer?

Annonce