577 visninger
|
Oprettet:
Lauges Fiona - Søger viden - forfangenhed {{forumTopicSubject}}
Hej.
Vi har købt Lauges Fiona i slut Oktober af en hestehandler, der ikke rigtig kunne fortælle os noget om hendes fortid.
Jeg har så kunne finde frem til en, som jeg har haft kontakt til, som mente at der var noget med at hun engang hos tidligere ejere hvad været forfange.
Derfor søger jeg nu nogen der kender hende/har ejet hende og som ved om hun har været forfangen.
Tak for svar.
Venligst
Mette
aug 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 96
apr 2017
Følger: 8 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 31
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 2 Svar: 1
Vi har snakket sammen for lidt længe siden i tlf. Jeg faldt tilfældigt over din efterspørgsel i dag.
Jeg har ejet Fiona og hun har været forfangen hos mig og har også haft en voldsom skade på det ene bagben. Hvor Faxe dyrehospital ikke vidste om hun ville blive rent gående nok.
Jeg solgte hende Pga. Uddannelse, og blev lovet hun ikke blev solgt videre, så skulle hun tilbage til mig. Og da slet ikke til hestehandler, for så havde jeg selv beholdt hende.
Det er godt nok 2017 du har forespurgt men det er hvad jeg ved.
Men er glad for i har haft/har hende
Jeg har hest igen, men oplevelsen af at man ikke kunne stole på folk har gjort at jeg aldrig sælger hest igen. Idag har jeg kun hest med kontrakt på tilbage køb, hvis det ikke er muligt at beholde. Brugte næsten et år på at finde Fiona og bare under to måneder efter hun var solgt ophørte kontakt med ny ejer og så endte hun hos Torben hestehandler og heldigvis hos jer bagefter.
Vh. Marie
Lauges Fiona - Søger viden - forfangenhed