Hvad gør jeg forkert? Hvad gør jeg forkert?
Hjælp.
Jeg er ved at være godt irritabel hæhæ.
Jeg stoppede med at ride for ca 6 måneder siden, og siden da har jeg kæmpet med at få mit udstyr solgt.
Jeg har foræret en del væk, til den lokale rideskole men står nu tilbage med en horseline trense, som er brugt mindre end 10 gange og et riderbyhorse underlag som er brugt mindre end 5 gange.
Det er for dyrt til at forære væk, men jeg har samtidig prisen så lav som muligt, men alligevel kan jeg ikke få det solgt...
Nogle råd?
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
trensen er for dyr i forhold til beskrivelsen - især med tanke på at tøjler ikke er originale og at pandebåndet mangler en sten.
Hvis tingene er brugt så få gange, så bør du skrive det
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.068
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.729
Og trensen virker alm og brugt, jeg tænkte 150 da jeg så det.
Underlaget tror jeg osse RBH siden på fb ka klare.
Men det er stadig små billeder, så man har svært ved, at se detaljerne, slid osv.
Så nye ordentlige billeder, store, så er det måske nemmere.
Trenser er det ikke så meget salg i.
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.592
underlaget ind i rbh gruppen på facebook så burde det ryge rimelig hurtigt plejer de i hvert fald og så bedre billeder..
trensen er for dyr iforhold til beskrivelse/billeder..
mangler sten, og ser slidt ud..
havde en horseline trense til salg på et tidspunkt, så enormt flot lækker blød og manglede ingen sten eller nået.. med blå sten virkelig flot og godt passet og originale tøjler..
tog også et halvt års tid før jeg fik den solgt og den røg til 150kr.. trenser er bar ofte nået man køber som nyt eller meget billigt..
aug 2013
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 699
Kan se at priserne herinde heller ikke er opdateret, underlaget er helt nede 100kr, og trensen i 200kr...
aug 2013
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 699
Hvad gør jeg forkert?