{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af plag
  • #1   23. apr 2017 Jeg har mine forsikret for liv/død i Marslev Heste Assurance. smiley de er billige og jeg har aldrig hørt om problemer med udbetaling af forsikringen smiley

Mvh TT

• #2   23. apr 2017 Mange tak, dem vil jeg prøve at kontakte smiley

• #3   24. apr 2017 Jeg forsikrede min gamle som føl i tryg både liv, uanvedelighed og sygesikring II. Så alt afhænger af dit behov.

• #4   24. apr 2017 Fik forsikret min 2½ års, inden jeg hentede ham. Han er både livs-, uanvendeligheds- og sygeforsikret. Sygeforsikringen har vi være glade for, for der er kommet en del trælse ungheste-skader til efterfølgende.

Vil ikke anbefale dig KDH, for synes, de taler alt for mange forbehold i regningerne til sygeforsikringen. Da har jeg selv haft overvejet at skifte, men pga. der skal tages nye røngtenbilleder og handelsundersøgelse, har jeg ikke fået det gjort smiley

• #5   24. apr 2017 Har mine forsikret for liv - uanvendelighed og sygeforsikret. (alder fra 10 mdr. - 14 år) i KDH. Har aldrig haft problemer med dem og udbetalinger fra sygeforsikringen og altid fået god service. smiley

Der er delte meninger om alle forsikringsselskaber, så ring rundt og forhør dig om priser og betingelser, så finder du ud af hvad der passer til DIT behov smiley

• #6   24. apr 2017 Mange tak for svar alle sammen ??
    Jeg er kommet tættere på hvad jeg er ude efter ????

• #7   1. maj 2017 Hej Camilla.
    Alle selskaber dækker på forskellig vis og det kan være en jungle at finde rundt i, så det vigtigste er at du gør dig klar hvad der er vigtigste for dig hvis uheldet er ude.
    Hos alle selskaber kan du tegne liv, uanvendelighed og sygedækning - men der er meget stor forskel på hvordan de udmøntes de forskellige steder - så LÆS FORSIKRINGSBETINGELSERNE!!!!
    Hvis din hest er renracet Irish Cob kan vi hos KDH tilbyde f.eks. en livsforsikring (25.000) incl. akut operationsdækning (op til 25.000) for kr. 1.476,- om året.
    :)Annette / KDH

Kommentér på:
Forsikring af plag

Annonce