{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Hvor meget er de værd? :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Af ren nysgerrighed, kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvor meget mine 2 miniature er værd smiley

Det er en vallak og en hoppe, begge med rødt pas, hoppen er på ca. 75-80 cm og vallakken er ca. 70 cm .
Vallakken er 9 år og skimmel og hoppen er 11 år og farveskifter mellem rød og hvid, hvid om sommeren og rød om vinteren.
De er begge tilkørt, og sulky samt én sele der passer følger med
De er søde og laver ikke ballade smiley
De har ikke haft nogen sygdomme, vallakken har dog været syg i en periode pga. et spark på halsen, ellers ikke noget smiley
Hvor meget tror i de er værd, hvis man skulle sælge dem til en fair pris?
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget er de værd? :)
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   11. apr 2017 er der papire på? smiley

• #2   11. apr 2017 De har rødt pas

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   11. apr 2017 arg, sorry!! det smuttede lige i farten smiley

• #4   11. apr 2017 Jeg har selv skrevet forkert, vallakken er palomino ikke skimmel xD

• #5   13. apr 2017 baseret på annoncer for miniature på DBA samt Gul og Gratis så ligger prisen på 500kr (plag grønt pas) til 4.000kr (kåret hoppe rødt pas). Vil ud fra denne observation sætte prisen på dine således. Vallakken 2.000 kr og hoppen 3.000 kr (lidt mere hvis hun er kåret).

• #6   13. apr 2017 Hvad så hvis man sælger dem samlet med vogn og seletøj til?:)

• #7   13. apr 2017 Det er yderst begrænset hvor mange der vil købe to små ponyer der ikke kan rides og en vogn til samlet. De fleste der vil have små ponyer er til børn som de kan ride på eller til avl. Vil man have en miniature eller shetlænder som selskabshest eller til en lille vogntur så findes der flere fine eksemplarer til ingen penge. Vil du sælge det hele samlet vil jeg faktisk sige prisen bliver langt mindre pga ringe efterspørgsel så her er jeg nede på omkring de 3-4.000kr max. Så på gul og gratis en dame der kun solgte sine to New forest ponyer samlet til vidst 17.000kr (de er der vidst stadig her 6 mdr efter og begge ponyer er tydeligt mere værd hvis de blev solgt individuelt). Det er op til dig hvad du vil.

Kommentér på:
Hvor meget er de værd? :)

Annonce