{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Aflivningsårsag blandt heste/pony/føl {{forumTopicSubject}}

( Spørgeskemaet ligger i flere facebookgrupper, udfyld det derfor selvfølgelig ikke flere gange for samme hest )

Der er meget snak om at heste aflives for tidligt og at at flere og flere heste får benskader efter forkert ridning. Så derfor har jeg lavet et spørgeskema, som selvfølgelig ikke giver noget endeligt svar men måske kan give et lille indblik :).

Her kommer en uddybelse af spørgsmålene, så man ikke er i tvivl om hvad der skal udfyldes og hvordan:
Linket til spørgeskemaet er i bunden.

Spørgsmål 2 - hvis flere ting var årsag til at din hest blev aflivet, så tryk ved den der var hovedårsagen. Hvis hesten fx led af forfangenhed og astma, men at det mest var forfangenheden så tryk denne af.
Findes det din hest blev aflivet pga. ikke som mulighed, så kan det skrives under "andet" - nøjes bare med diagnosen og en diagnose.

Spørgsmål 3 - mange heste er i et forløb inden aflivningen fx ved forfangenhed hvor man over noget tid forsøger at få det til at fungere, eller genoptræner hesten men det bare ikke duer. Svar på dette spørgsmål med hvor lang tid.

Spørgsmål 4 - Svar om der var flere ting der gjorde din hest blev aflivet.

Spørgsmål 5 - Hvis hesten blev brugt til lidt af hvert men fx gik dressur de fleste dage og primært deltog i dressurstævner, så kryds af i dressur.
Er det hesten primært blev brugt til der ikke, så er der en andet kategori.

Jeg har gjort det muligt også og svare, selvom hesten ikke blevet aflivet men blev fundet død på marken/i boksen.

Spørgeskemaet er her :
https://goo.gl/forms/7zerbWMIlxExE4ed2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aflivningsårsag blandt heste/pony/føl
Kommentér på:
Aflivningsårsag blandt heste/pony/føl

Annonce