653 visninger
|
Oprettet:
Back on track til knælåsning {{forumTopicSubject}}
Da jeg er bygget temmelig skævt, låser mit ene knæ sommetider, hvis jeg rider længere tid med bøjler. Jeg har både prøvet at ride med lige lange bøjler og med med længere bøjle på det ben som er længst, men mit knæ låser lige meget. Der er meget sjælendt problemer når jeg rider uden bøjler. Jeg har altid haft undervisere der har bedt mig om at ride med lange bøjler, så det er ikke fordi mine bøjler er for korte. Kunne det hjælpe at købe en knæbeskytter fra back on track?
https://www.hooks.dk/rytter/udstyr-til-rytter/led-muskelbeskyttelse/knaebeskytter-back-on-track?att=Uw==
Nogen der har erfaringer eller ligende de vil dele?
mar 2015
Følger: 28 Følgere: 105 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 81
okt 2010
Følger: 26 Følgere: 181 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 746
Efter jeg fik undervisning af en Centreret Ridning instruktør, har jeg kunne ride uden at få ondt. Det kan klar anbefales.
Jeg bruger kun back on track på mit knæ, hvis jeg har overbelastet det, eller når der har været kraftige temperaturskift
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
tag til en fys og få tjekket muskulaturen omkring knæet, og ellers så få en fysioterapeut med erfaring inden for ridning, til at se dig under ridning, så denne kan vurdere dit "bevægelselsmønster"
Back on track til knælåsning