2.363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 54 Svar

Herning tråd - dine indkøb Herning tråd - dine indkøb

Jeg er meeeeeega glad for det jeg har fået købt smiley

Elsker udstyr men jeg elsker især gode tilbud! Fordelen ved at komme til Hest&Rytter torsdag, er alle de gode tilbud som endnu ikke er smuttet ;o).

Bla. to par gamacher - til hver 200 kr og en kapsun til 100 kr, der kan sættes bid på smiley

Har du fået købt noget eller skal du der op de næste dage?
Smutter afsted igen lørdag, fik ikke brugt alle pengene :b

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herning tråd - dine indkøb
  • #1   9. mar 2017 Skal der op i morgen smiley

• #3   9. mar 2017 er her alle 4 dage smiley
    har i dag fået købt et ekstra bid så jeg ikke skal skifte mellem mine 2 trenser.
    fik købt 2 par gamacher. en martingal, 3 fluemasker. og så diverse gratis foderprøver smiley
    og nåeh ja 6 saltsten til 100 kr smiley

• #4   9. mar 2017 havde ungerne med idag og det blev til grimer en trense og underlag til ponyen smiley

profilbillede
  • #5   9. mar 2017 Skal desværre ikke afsted i år, men har shanghajet min veninde til at finde min drømme kandar (har sendt billede og hvilken butik/stand hun kan finde den smiley ), så glæder mig heeeelt vildt til jeg får den hjem smiley

• #6   9. mar 2017 Ja jeg blev virkelig snydt smiley min løn er ikke kommet ind selv om den skulle have været det i dag.. smiley så jeg fik overhovedet ikke købt alt det jeg skulle have haft og måtte nøjes med nogle grimer og strigler...

Mvh TT

• #7   9. mar 2017 Jeg har fået købt i alt 5 grimer; en er til en veninde, 3 foldgrimer og en lædergrime til min pony. 2 overgangsdækkener til halv pris smiley og en bithanger til min araber. Lækkert! Meen det var nu ikke alt smiley Vi er her alle 4 dage, så der er masser af tid til at købe ind! I dag har udelukkende været tilbudsjagt.
    I løbet af weekenden håber jeg at kunne få købt en håndlavet poncho til photoshoots, et par pandebånd, to piske, rebgrime og tov til pony og forhåbentligt et nyt bid!

• #8   9. mar 2017
    Jeg vil vældig gerne ha' fat i et Eskadron eller Kingsland tæppe på lørdag smiley

Allerhelst mangler jeg en underdyne på 200 gram, men det var ikke lige til at støve op. Mangler noget mere ridetøj, jeg klemmer evt. ballerne sammen og køber en dyr jakke fra HV Polo eller Kingsland ;o)

• #9   10. mar 2017 Alt for meget jeg ikke vidste jeg manglede.

Det jeg vidste:
    Trailerovertræk, fluepandebånd og kovaline.

Det jeg ikke vidste:
    RBH grime
    RBH bandager
    Pels glans
    Læderfedt, kieffer.
    Nathalie shampoo med navn.
    Grime til den Pølle
    Og et par andre småting

• #10   10. mar 2017 hvem der var så rige at kunne komme afsted... og for slet ikke at tale om at KØBE noget smiley

men fedt for jer alle det er så fed en stemning ??

• #11   10. mar 2017 fine ting i har købt og det lyder alt sammen som i har haft det hyggeligt.
    Jeg har ondt af dig TT du hade sådan glædet dig til at komme der op og handle ind.
    VH Annette

• #13   10. mar 2017 Mange tak Annette smiley ja det er min årlige tur hvor jeg tillader mig selv at bruge penge UDEN at have dårlig samvittighed. Så at lige den del blev spoleret gør mig faktisk ret ked af det.

Mvh TT

• #14   10. mar 2017 jeg skal imorgen. er der nogle der har erfaring med at der er meget kø ved indgang fra de åbner? tænker at være der kl 9 nemlig. men orker måske ikk en kø på en halv time:)

• #15   10. mar 2017 Jeg var der i går og købte et bælte og en BOT håndledsdims. Begge manglede jeg. Jeg havde en af de billige BOT til hånden og jeg er lidt træt af kvaliteten, så jeg gik efter en sort.

Jeg skal af sted igen på lørdag og shoppe det mere ligegyldige:
    Ride-on-pad fra Barefoot (har nogle set den? Fandt den ved Ridecare, men til normalprisen...)
    Sikkerhedsvest, jeg så en meget tynd, fiks (og dyr) en et sted
    Reb tøjler og langt Reb uden karabinhage, som jeg forelskede mig i.

Og så køber jeg måske også nogle nye grimer til mine bedsteforældres shetlændere. De trænger og der var nogle fine nogle et sted.

• #17   10. mar 2017 det var meningen jeg skulle finde en kapsun, men jeg kunne ikke finde den slags jeg ville have smiley

så jeg kom til at købe et par andre ting smiley
    jeg købte et topreiter tæppe med de islandske farver til 300
    en kingsland trøje til 300
    og to fakur trensedele med sten til 100 kr stykket smiley
    resten er noget jeg har fået, og jeg tror aldrig jeg har haft så mange foderprøver med hjem før
    også fik jeg en klikker og en pose hestebolcher smiley så kan vi prøve at træne med det smiley

profilbillede
  • #18   10. mar 2017 Maja B: Jeg så en kapsun uden metal på en eller anden tysk stand i hal K smiley

• #19   10. mar 2017 Der var fem billige lidt gemt i højden på en udenlandsk stand

• #21   10. mar 2017 Nogle tips til at forhandle? Jeg er mega dårlig til det smiley

• #23   10. mar 2017 jeg plejer at gå hen til dem og sige, hvad siger du til at sælge for denne pris? så kommer de enten med et modbud eller sige så lad gå:) en sjælden gang siger de argh det er allerede nedsat og så er man lige gode venner af den grund:)

• #25   10. mar 2017 Tak for svar!
    kan man forhandle i de lidt mere "kendte" butikker, som gymnastik og ridesport osv, eller er det kun i de "mindre" stande? smiley

• #27   10. mar 2017 Bliver nu lige i tvivl... kan man betale med kort i alle stande? Haha kan overhovedet ikke huske det :3

• #28   10. mar 2017 Nope, kort er kun i de stande som selv har taget det med smiley

• #29   10. mar 2017
    Jeg mødte ikke en stand uden kort :o) Ellers har de fleste også mobilepay.

• #30   10. mar 2017 Fik "lidt" men godt i år i herning ????
    Torsdag er altid shoppe dag:

Neue schule bid -50%
    Dyon gummi tøjle - 30%
    Veredus carbon Shield klokker -30%
    SD medley crystal trense -50% smiley
    Equipage vinter jakke -50%
    Kingsland softshell jakke til min mand -50%
    TdeT spring gjord beige forring -30%
    Kingsland bælte - 80%

Kingsland bling pandebånd til rytter sparede 150kr
    En blue hors skin healer til alm pris
    Kieffer sporeremme til 100kr alm pris
    2 elastik gjorde for 80kr
    3 strigler
    2 sliksten med æble smag til 60kr for begge
    Den obligatoriske herning horseshow T-shirt til 50kr
    2 ruller vetflex
    Og 2 goodie bags med 1kg blue horse godbidder i hver smiley

Det var mit herning "snold" i år..
    Ganske få ting der ikke stod på min liste der kom extra med hjem smiley

Generelt er jeg dog lidt skuffet over udvalget og tilbuddene i år.. Det lykkedes mig at finde nogle stande med rabatter der kunne bruges, men syns der er for mange i år med kun 10-15-20 eller måske 25%

• #32   10. mar 2017 Skal afsted i morgen og jeg KAN IKKE VENTE. Jeg synes det er så hyggeligt smiley Håber der er lidt mere western udstyr i år.

• #33   10. mar 2017
    Jeg synes der var ganske fine tilbud, hvis man altså er til 50% på Kingsland osv. der i forvejen er ret dyrt, selvom det er på tilbud.

I morgen kunne jeg i hvert fald godt finde på at købe en Kingsland eller HV polo jakke :o)

• #34   10. mar 2017 Jeg skulle have haft:
    - Gjord str. 55 cm
    - S-stigbøjler
    -Evt. Stigremme

Jeg fik:
    - Blå jakke fra HKM i softshell til 100 kroner
    - Godbidder til hesten, 1 kg 15 kroner
    - Foderprøve i spand til hund, 10 kroner
    - Diverse andre gratis foderprøver til hund

(min kæreste købte 12 strømper for 100 kroner, de er også på billedet) smiley
    Så altså fik jeg overhovedet ikke det, jeg kom efter, men skidt med det. smiley Jeg gjorde et godt køb med jakken, og den manglede jeg også!

profilbillede
  • #35   11. mar 2017 maja: ja jeg var afsted med to meget hårde forhandlere haha smiley

i starten kunne jeg ikke lide at forhandle, men det går meget bedre nu smiley

• #36   11. mar 2017 XxSB det var hos happy horse i hal F

• #37   11. mar 2017 ÆV hvor er jeg bare jaloux! 'Må simpelthen tage revanche næste år, når mig og min rideveninde skal afsted. Det er første gang i 3 år at jeg ikke skal afsted, og det er fandme lige til at tude over! Men så må opsparingen til næste år være dobbelt så stor for at kompensere for tabet af iår!

• #38   11. mar 2017 Jeg fik købt en smule nyt. Men det er begrænset hvad jeg manglede ??

Det bedste jeg fik med hjem var dog de 5 poser godbidder. En af hver variant. Det er nemlig billede af mig og min hyp der er på. smiley

profilbillede
  • #39   11. mar 2017 Fik købt
    2 underlag
    5 trækketove
    En vest
    Heste bolsjer
    Strigletaske

Så mangler hesten bare smiley

• #40   11. mar 2017 Og så blev dankortet svunget... av min konto. Jeg har aldrig købt så mange eller dyre ting til Hest og Rytter smiley
    Jeg skal simpelthen ikke have en dag til at lokalisere og en dag til at købe. Én dag til alt er fint smiley

Det blev til:
    - Barefoot Ride-on-pad
    - gjord til ovenstående
    - tøjler af blødt Reb
    - langt reb uden karabinhage
    - Sikkerhedsvest, ikke lvl 3, men meget let og bedre end intet
    - 3 foldgrimer til de små hyppere
    - en rebgrime, som jeg fik med i en prisforhandling

Av konto. Jeg har ikke regnet sammen, men det er nok lidt over 3000 kr

• #41   11. mar 2017 Jeg kommer ikke afsted i år. Jeg kan ikke rigtigt gå - og det er bare total dumt at tage til Herning, når man går dårligt. Der er langt rundt.

Sidste år var jeg også afsted. Jeg brugte tiden på at se springning.
    Jeg har set de haller SÅ mange gange ... Jeg magter dem bare ikke efterhånden.

• #42   11. mar 2017 uha jeg fik os snoldet en del??

• #43   11. mar 2017 Puha, synes godt nok, der var mange mennesker (surprise?).
    Endte med alt for mange godbidder, handsker, tørklæde, ny trense og en af de der Natalie-shampoos, man selv kunne lave .... smiley

• #44   11. mar 2017 Jeg har købt:

Softshell trøje fra Equsana
    Halstørklæde fra Equsana
    Polo fra Equsana
    Polo fra Kingsland
    Ridebukser fra HKM
    Pasmappe
    Ridestrømper fra Kingsland
    Fem træktove for 100,-
    2 bøtter godbidder (bland-selv)
    Jern (mineral) fra ??

Derudover har vi kigget på sadel og foder, og er kommet hjem med klare idéer om begge. Vi har fået en sadeltilpasning næste tirsdag, og skifter snarest foder smiley

• #45   11. mar 2017 Fik købt ridestøvler, gelpad med lam og en lædergrime
    Orkede ikke alle de mennesker, men fik det jeg havde brug for smiley

• #46   11. mar 2017 Jeg har købt smiley
    2x overgangsdækken
    3x foldgrimer
    En lædergrime
    En massagehandske til striglning osv
    2x underlag
    En kørepisk til jordarbejde¨
    Et uldtæppe
    Nakkestykke/bithanger
    Klassisk pandebånd til når jeg skal køre med min pony
    Og så en af de ponchos fra standen med de indfødte amerikanere! Nøøj den er lækker smiley Havde købt en mere hvis jeg havde haft råd smiley Den skal hovedsageligt bruges til photoshoots!

Og i morgen skal jeg lige have det sidste jeg mangler; en rebgrime samt tov til ponyen, flere pandebånd, westerntøjler og nogle andre småting til billeder smiley

• #47   11. mar 2017 Puha, jeg fik købt ALT for meget smiley
    2 Amigo Hero Plus regndækkener 900kr
    1 par ridestøvler i str fedeben 750kr
    Equiesana ridejakke 270kr
    Ridebukser med fuldgrib 550kr
    To par ridesokker med grib 100kr
    Hut med bling 75kr

Okay, det var nok ikke så meget på skrift - men syntes stadig det er mange ting smiley

• #48   11. mar 2017 Er der nogen som skal til Herning igen i morgen der kan hjælpe mig? smiley Ønsker mig virkelig meget billeder af Barefoot Cheyenne Drytex eller Bellis/Lily/Barry str X0 ved siden af Cheyenne Drytex str 0, gerne både fra siden, forfra og sådan noget? smiley Jeg vil være noget nær evigt taknemmelig! smiley

• #49   11. mar 2017
    Mette - de ligner ganske meget billederne man kan finde på nettet :o)

• #51   11. mar 2017 Købte ikke voldsomt meget, men købte:
    - Sliksten
    - 3 par strømper
    - Dream coat
    - Glen Gordon stævne underlag
    - Godbidder

Og så fik jeg en goodie bag med fra Catania også smiley

• #52   11. mar 2017 Ja det ved jeg da godt, men jeg vil gerne se dem ved siden af hinanden, det kan internettet ikke præstere smiley

• #53   11. mar 2017 Fik købt meget lidt af det jeg egentlig skulle have haft, og ellers købt noget jeg ikke lige vidste jeg skulle have smiley

- EGO7 læderridestøvler - 499 kr. (sat ned fra 2700 kr.!) smiley
    - Tophorse fortøj m. martingal - 125 kr. (sat ned fra 395 kr.)
    - Equisafe Comfort Stick bagbensgamacher til spring - 270 kr.
    - Kingsland Dressage Adelina softshell jakke - 595 kr. (sat ned fra 849 kr.)
    - HorseLux B-vitamin - 95 kr. (sat ned fra 119 kr.)
    - En varmepude til skuldrene, en til ryggen, et bælte til den til ryggen samt tre små varmeposer - 500 kr. (vi fik det hele samlet til en ret god pris, og så gav de os de tre små poser med gratis smiley )

Og så var der selvfølgelig også en masse gratis foderprøver fra St. Hippolyt, HorseLux, Brogaarden og Derby smiley

Og som prikken over i'et, så er det jo bare super super fedt at være dernede, når chefen vinder springklassen ikke bare fredag aften, næh han vinder skam også lige springklassen igen lørdag aften til gallashowet - og så endda som eneste fejlfrie til lørdagens gallashow! smiley
    Og selvfølgelig også fedt at se en af kollegaerne ride i gallashowet som en del af beriderelevkvadrillen smiley

profilbillede
  • #55   12. mar 2017 Fik købt lidt forskelligt:

Til min datter på 3:
    Ny ridehjelm
    Ridehandsker
    En heste nøglering
    Og en pose heste vingummi

Til mig selv
    Kingsland stævne T-shirt 300kr
    Kingsland stævne skjorte 500kr
    Kingsland træningstrøje 300kr
    Et tørklæde 150kr

Til hesten
    Vandt en pose hesteguf
    En bøtte hesteguf
    En ny sliksten

Ville have købt hg gamacher med lam til ham, men de var udsolgte i de farver og str jeg ku bruge, til den prise jeg ville give for dem og lamme klokkerne var dyrere end herhjemme.

• #56   12. mar 2017 Jeg fik købt lidt af alt muligt:
    RBH Damson skridttæppe
    RBH Damson bandager
    RBH Damson overgangsdækken på 200 gr. Jeg har en hingst, han bliver flot i lilla! smiley
    En lyserød Fleck pisk
    3 par ridestrømper
    2 grimer. En med noget plys, og en der var så grim at den måtte jeg have.
    Løst hannoveransk næsebånd med sten på.
    Roeckl stævne handsker
    Sort skridttæppe med glimmer ved bringen
    HKM underlag med sten, der matcher (cirka) Damson farven
    Et par sporer
    3 ridetrøjer fra et mærke jeg har glemt smiley

Jeg skulle egentlig kun have haft et bid og noget showsine....ups smiley smiley Kunne ikke opstøve Damson underlaget, det ville jeg ellers rigtig gerne have haft fingrene i!

• #57   12. mar 2017 Ulempen ved at havde venner i herning efter man selv er taget hjem, der røg lige et amigo bravo til min unghest i bunken smiley

Men det var nu også tiltrængt - og så lige et billede af det andet smiley

profilbillede
  • #58   12. mar 2017 Puha jeg fik købt alt for meget:
    2x kingsland jbk fleece trøje
    1x animo uld trøje -50%
    1xsporeremme. -30 %
    2 x brun springgjord -30%
    1x kingsland pandebånd - 40 %
    1x prestige elestik martingal -30%
    6x sliksten 250 kr
    1x veredus magnetdækken -50%
    1 fleck pisk 100kr
    1 ridehjelm til gave

• #59   12. mar 2017 fik det vi kom efter??

en fole alarm og en ridehusbund ??

Har aldrig brugt så mange penge på én dag men Hold op hvor jeg bare glæder mig til at have ny bund i vores ridehus??

• #61   12. mar 2017 Må man gerne updatere sin liste? smiley
    Egentligt har jeg ikke købt mere, men jeg var så svine heldig at vinde en konkurrence om 5 års forbrug af foder fra Equsana smiley smiley Det er så ubeskriveligt fedt!!!

Også får i lige et billede af mine tidligere listet indkøb smiley

profilbillede
  • #62   12. mar 2017 Syntes at jeg fik en masse gode ting til billige penge:)

Tonics leggins 1200,-
    Catago ridebukser sort 250,-
    Catago ridebukser hvis 250,-
    Stævne jakke horze 200,- sat ned fra 1000,- utrolig nok var det den der sad aller bedst af alle de jakker jeg prøvede??
    B2b ridebukser 479,-
    Ridehandsker roeckl 260,-
    Stævnebluse anky 150,-
    Godbidder 4kg 50,-

Er ret godt tilfreds med at slippe med godt 2800,-
    Holdte mig til de ting jeg manglede:D

profilbillede
  • #63   12. mar 2017 5 års forbrug, Grafik? smiley Whuuuut!

• #64   13. mar 2017 Hollaender: Jep 5 års forbrug smiley Det er simpelthen så vildt! smiley

• #65   13. mar 2017 Uha det blev ikke til det store købte en forårsjakke og polo på DVs stand og fik broderer navn på jakken smiley og så en Rambo cooler (398) og et par PE mudboots (300)
    Og så fik jeg en helveds masse foderprøver med hjem og snakket foder med både Brogaarden og Dangro smiley

profilbillede
Kommentér på:
Herning tråd - dine indkøb

Annonce