Dangro Kraftur {{forumTopicSubject}}
Hej
Er der nogle der har erfaringer med dangros Kraftur? Overvejer at fodre mine to lidt overvægtige ponyer med det.
Indtil nu er de bare blevet fodret med vit/min, lucerne og alpengrün müsli, men det er især min hoppe er kørt helt død i og der ligger altid foder tilbage i krybben.
Kan jeres heste lide det? Og kan man godt give dem de 600 gram, på 1 fodring dagligt?
Mvh Line
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.863
Altid vil jeg foretrække at dele foderet op i minimum to måltider fordelt på dagen - for at få bedst udnytte af det
Men det er et velsmagende foder (siger min hest) og det dufter da også ret godt synes jeg
Jeg er i hvert fald ovenud tilfreds med produktet.
Men ja - i terorien kan du sagtens give 600g én gang - jeg ville bare dele det op, hvis det var mig men det er vidst en smagssag
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 11 Svar: 148
Ville også helst give dem over flere gange, men de kommer til at gå i løsdrift og tror godt de kan finde på at stjæle hinandens foder, når de ikke er bundet eller jeg kan holde øje med dem. Men det kan da være det går og de er søde mod hinanden:)
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Super lækkert foder, hesten er rigtig pænt at se på (ihvertfald i vinter tøjet), og trives rigtig godt på det.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 114
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.420
Men den sidste tid er der dukket lidt flere erfaringer op, og flere har oplevet at deres heste tager på af foderet i løbet af kort tid. Derfor har jeg droppet at afprøve det, for mine ponyer skal bestemt ikke tage mere på.
jul 2013
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.420
Jeg bruger vivet urtemineral og de glider ned rent hos min meget kræsne dame. Horselux plejer også at være et hit. Eller st hippolyt gemüse kraüter.
jul 2013
Har allerede prøvet forskellige vit/min blandinger og mærker, lige nu for hun horselux multivit, men ja den er hun blevet træt af
Tænker jeg må finde et eller andet lækker og blande det op i, har i en ide?
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
jul 2013
Jeg har været ude og købe nogle andre vitaminer/mineraler i dag og de glider indtil videre ned, så det håber jeg bliver ved
Hun spiser det hvis det bliver blandet i mash, men indtil nu har jeg blandet bøtter til flere dage af gangen og så duer det jo ikke med mash.
Men nu når jeg selv skal fodre hende kan hun jo få noget mash, hvis hun begynder ikke at ville æde vitaminerne.
Dangro Kraftur