{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Back on track benyttelse? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg hørt og læst en del om tilvænningen af Back On Track produkterne. Og som de selv skriver, forekommer der bedst mulig effekt ved en større skade, ved 3 ugers benyttelse og derefter en uges pause, hvor der selvfølgelig er sket en tilvænning inden da.
- Min tanke er så; skal der tilvænnes efter hver uges pause? Eller kan man "fortsætte hvor man slap"?

Sagen er den, at jeg gerne vil have muligheden for at have Back On Track bandageunderlag på somme tider. Men i hverdagene har jeg ingen mulighed for at få dem pillet af om morgenen. Jeg har før brugt dem, hvis benet har været hævet en smule op, og der har aldrig været noget i tilvænningsperioden - det skal lige siges, at min hest ikke står med nogen skader!
Mit spørgsmål er så; er det muligt at give ham dem på om natten i weekenderne kun? Også nogle timer om dagen de dage hvor jeg kommer på rideskolen to gange om dagen? Eller bliver det for meget for ham, at stå med dem en hel nat, hvis han kun har haft dem på 2-4 timer to gange i løbet af ugen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Back on track benyttelse?
  • #1   16. feb 2017 Hmmm... jeg tror altså, du får den bedste effekt, hvis de står med dem fast og ikke blot en gang imellem smiley Tænker også, det er en stor "forandring" for benene, at de nogle gange har varme på og andre gange ikke. Endvidere får du jo ikke effekt af gamacherne til hverdag, hvor problemet vel så stadig vil være?

Min gamle musse havde stort arvæv, (gammelt), på det ene bagben, og han stod fast med back on track staldgamacher på bagbenene hver nat. Det fungerede super. Tror ikke, det havde fungeret lige så godt, hvis det kun var i weekenderne.

Men om lidt er bedre end intet, det ved jeg ikke. Kan dem, der lukker hesten ud ikke tage dem af? Hvis det er en rideskole, lyder det da underligt, at det ikke er en service, de yder, eller som du kan tilkøbe smiley

Held og lykke med det i hvert fald. Staldgamacherne havde stor effekt på min smiley

• #4   16. feb 2017 Jeg har før droppet tilvendingsperioden fordi jeg ikke havde muligheden, og jeg holdte heller ikke pauser. Min vallak stod med hasebandager natten over. I starten synes han det var lidt sært men han blev hurtigt vant til dem smiley
    Du kan fint bare bruge dem efter behov smiley

• #5   17. feb 2017
    Jeg tilvænner ikke min hver eneste gang jeg bruger det.

Jeg har et keramisk tæppe fra Horseguard, samme effekt som BOT og har haft et underlag. Ingen af tingene bruger jeg i den samme tid, kontinuerligt.

Så her ryger tæppet på i et par timer, en gang imellem når det passer ind, sådan er det :o).

• #6   17. feb 2017 Super! Tak for hjælpen ;)??

• #7   17. feb 2017 Anna; der er intet problem med hesten eller hans ben - det er bare fordi det er sandt med øget blodomløb, og eftersom at der ikke er noget problem, så vil jeg ikke betale for at få pillet bandagerne af smiley

Kommentér på:
Back on track benyttelse?

Annonce