667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Forkølelse tilskud rødkløver? Forkølelse tilskud rødkløver?

Hej alle smiley

Min hoppe er desværre blevet forkølet. Jeg har fået anbefalet to tilskud, der skulle være gode:
http://www.brogaarden.eu/Da/Webshop/Alle-produkter/Hest/Urter/Breathe-free-1-Ltr.#.WJOXKRgkq9Y

http://hippolyt.dk/DK/Produkter/Tilskud/Mucolyt.aspx

Da brogaarden ligger lige ved siden af, havde jeg egentlig tænkt mig at købe den første, men jeg læste lidt nærmere om den. Der står den indeholder rødkløver, som kan give hormonforstyrrelse. Nu har jeg en hoppe som er meget i brunst, når hun er brunst (hvis det giver mening). Jeg er lidt bekymret for om det vil kunne skabe en ubalance eller påvirke hende på nogen måde. Hvad tænker i? (nej hun er ikke i fol og det er heller ikke planen). Der er også mulighed nr. 2 men den er dyre og svære at få fat på for mig smiley

Udover det tager jeg selvfølgelig mine forbehold med en forkølet hest. Hun bliver kun hygget om og redet let. Hun har det hverken for varmt eller for koldt, og jeg sørger for at hun får en lun omgang mash her når det er koldt smiley Jeg ønsker blot at høre, hvad i andre tænker

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkølelse tilskud rødkløver?
  • #1   2. feb 2017
    Min fik Horselux Mun, da hun hostede sidste år, det virkede glimerende.
    Det stinker af helvedes til - men hun åd det blandet i mash eller andet opblødt.

Det er en kende billigere end Hippolyt, men ved ikke om det har den effekt du søger?

• #2   2. feb 2017 Jo altså hun både hoster og er snottet. Dog ikke i sådan en voldsom grad, men nok til at jeg synes, det er for meget. Jeg vil bare gerne finde noget, som kan styrke immunforsvaret og hjælpe på luftvejene. Hun er heldigvis ikke så sart, al der kan komme i munden ryger ned smiley prisen er som sådan også lidt underordnet, men hvis begge har samme effekt, så vil jeg heller tage den der er lidt billigere smiley

• #3   2. feb 2017 Jeg har bare altid fået af vide at rødkløver ikke er særlig godt for dem, og der står intet om hvor meget der er i den fra brogaarden. Kan godt være jeg er lidt pylret uden en reel grund. Må indrømme at min viden om rødkløver er begrænset

• #4   2. feb 2017 Det rødkløvre gør er faktisk ved hesten spiser nok af dem at det forstyrre homonerne i den grad at hoppen eller hingsten kan blive steril så og sige i noget tid. Og spiser de det i længere tid og i større mængder bliver det for good.

Nu kender jeg ikke lige det tilskud men røvkløver i små mængder burde ikke forstyrre hesten homonelt.

• #5   2. feb 2017 Okay tak, god enkel forklaring. De oplyser godt nok ikke, hvor meget der i, men jeg regne da ikke med hun skal have det som tilskud over længere tid smiley bare til det værste forkølelse er over

• #6   2. feb 2017 Nej tror ikk du skal være bange for det påvirker din hest det jo også meget små mængder du giver det i.

Og nå hoppen ikke skal være i avlen pt så ville jeg turde i kortere periode =)

• #7   2. feb 2017 Det var også det jeg tænkte, men kunne alligevel ikke lade være med at stoppe op og tænke over det en ekstra gang.

• #8   2. feb 2017 Det da også kun en god ting. Skal man da helst nå men vil starte et nyt tilskud til heste af den ene eller anden grund smiley

• #9   3. feb 2017 Det eneste, der har dokumenteret effekt på at booste immunsystemet, er rød solhat, så det vil være det, jeg vil prøve..

Kommentér på:
Forkølelse tilskud rødkløver?

Annonce